Zoek even iemand met een Android telefoon en ga op zoek naar hay day... Dus...... Wat is dat nou weer voor een reactie. Zo dan..
Ik HEB een Android telefoon, daar is het officiële Hay Day niet te vinden! Uiteraard had ik dat al geprobeerd voordat ik überhaupt reageerde! Blaas t niet zo op, het is maar een spelletje ...
haha oo vandaar dat ik mijn brievenbus niet kon vinden ! hier ook android en dus geen goede hay day dan ga ik maar veder met mijn landleven game hihi
Hey mensen, Ook ik ben een hayday verslaafde En zoek eigenlijk nieuwe buurtjes. Je mag me toevoegen onder gamecenternaam: MARJAN'82 Tot gauw!!
Heb je ooktoegevoegd marjan82! Weten jullie of je de meldingen uit kunt zetten? Dat de melk ed opgehaald kan worden. Ik speel het nl op de ipad van mn man en die wordt een beetje tureluurs als ie op zijn werk te lezen krijgt dat de koeien gemolken kunnen worden enzo
Bij je instellingen onder "berichtgeving" kun je de meldingen uitzetten volgens mij. Ik ben eergisteren cold turkey afgekickt van hayday, wat een bevrijding haha!
Ik ga ook echt niet afkicken! Vind het hartstikke leuk. Als iemand me nog niet heeft; MiraEdiz is mijn GC naam tegenwoordig
Pfff ik kan dat nog niet aan . Ik zit er al bijna een jaar aan vast, en vraag steeds: wat draagt dit bij, maar het lukt me niet om het van de ipad af te gooien