Afkikcken?? Ik moet eerst level 100 halen ! Ben ik nog wel even bezig, ben pas bij level 49 ! Ik heb er nog een paar toegevoegd!
Nog 2 x de tape en m'n schuur is uitgebreid !! Naar 1000! Ghehe.. Hay day is een goede bezigheidstherapie nu ik weer met m'n bekken zit
Gelukt! Het goede nieuws is dat je schuuruitbreiding vanaf de 1000 naar 1050 gaat! Ipv met maar 25 omhoog scheelt weer daar gaan we nu dan maar voor sparen
1050 ik zit nog maar op 600 maar ook nog maar op level 49. Hoeveel dikke bouten moet je dan hebben? Jeetje want dat gaat niet rap. Ik speel HD voornamelijk op mijn mobiel dus heb ik maar een klein krantje. Op de iPad staat ook HD maar daar doe ik niet veel meer mee, het kostte me iets teveel tijd om twee boerderijen te onderhouden . Als je wilt dan mogen jullie me toevoegen *YFKE73*
Je kan je boerderijen toch aan elkaar koppelen? Ik speelde juist niet op mijn telefoon, veel te klein scherm. Maar op mijn telefoon was dus wel dezelfde boerderij als,op de ipad. Ik dacht ook bij het vergroten van mijn schuur 1050 . Ik zit ondertussen op 700 en zit ergens in level 66...
Misschien een leuke tip! Er is een FB pagina (Heet; Hay Day NL/BE) Daar kan je spullen van elkaar kopen of ruilen!
Oh das een goeie!! Want ik vind het een hoop gedoe om alles steeds uit te breiden... Net mijn schuur en silo vergroot... Koste me wel weer 24 diamanten... maar ik krijg zoooow weinig van die schroeven en bouten...
Ik ga eens kijken op die Facebook. Ik verkoop trouwens wel veel bouten, schroeven, planken enzo. Ik wil een beetje geld hebben. Ik moet alleen een aantal bijlen voor die dooie struiken
Hier kan ik het ook op beide spelen! Errug handig Wat is je gamecenter naam? Als ik je toe mag voegen Die van mij is : petor85
Ik heb nog 1 bout nodig @Fb; Ja het is echt super handig! Ook met spullen voor je boot, super om elkaar te kunnen helpen en zo verder te kopen!
Maar de andere boerderij is van mijn man, ik had toen nog geen facebook. Ik kan ze dus niet koppelen want dan ben ik de andere kwijt en dat vind ik zo zonde. Ik kan wel van de nadere boerderij kopen en ruilen etc., ook wel makkelijk soms. Ik speel mijn HD altijd op mijn telefoon, ben inmiddels gewend. Mij maakt het niet uit dat het beeld zo klein is.