Ik ben ook weer begonnen met spelen. Mijn gamecenternaam is sydneydylan. Ik krijg het spel wel niet verbonden met facebook. Dat is wel jammer want het zou leuk zijn als ik het ook op mijn android gsm kon spelen.
Aaah dit is het dus.het koppelen met facebook is gelukt Alleen jammer dat je helemaal niks offline kan spelen. Verveel ik me nog op mn werk tijdens de pauze haha
Even bij je instellingen van je telefoon kijken..waarschijnlijk moet je dit eerst toestemmen dat facebook connectie mag maken met hay day
Ja vreselijk, altijd de belangrijke dingen heb te kort zoals bouten en planken met spijkers of idd aktes grrr. En dan puilt je schuur of graanschuur uit, heerlijke frustaties haha. Ik ben klaar met uitbreiden van land en visvijver. Ik ben aan het sparen voor een ezel! Nog twee blauwe lintjes! En toch vind ik het zoooooo leuk. Je kunt je op facebook aanmelden bij Hay Day BE & NL voor Apple of voor Android (je moet kiezen). Daar kun je om benodigdheden vragen. Altijd handig. GC *Yfke73* lvl 55
Haha of dan vind je eindelijk je bouten, verkoopt die persoon het in een aantal van 10, wil je het kopen is je schuur te vol. Verkoop je snel iets en wil je die 10 bouten kopen ben je te laat haha
Ooh dat is vervelend. Ik kon na de update geen facebookvrienden meer zien maar bij instellingen (helemaal naar beneden scrollen geloof ik) stond Hay Day en daar moest ik iets aanvinken en toen werkte ie wel. Misschien bij instellingen zoeken bij GameCenter of Hay Day? Vriendjes zijn altijd welkom hoor . Ik weet het ook niet allemaal hoor.
Je gamecentre naam , kan je bij de app gamecentre vinden , en dan naar ik... Daar staat je naam en spellen
Hoi allemaal! Ik ben ook helemaal fan van hayday! Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Ik wil heel graag mijn boot vol maken.. Ik hoef nog maar 1 kreeftensoep, maar die kan ik zelf niet maken! En ben al uren in de krant aan het kijken, maar niemand verkoopt hem... Heeft een van jullie die misschien? Groetjes!
Ik heb 'm wel voor je Kiewie! Mijn GC is; MiraEdiz Iedereen mag me toevoegen trouwens, speel veel en help vaak.