Edelstenen kan je verdienen bij het vissen. Tevens elke dag eentje bij het kijken van een filmpje..zie het roze blaadje op de grond bij de brievenbus En bij iedereen op zoek naar de schatkist,daar zit geregeld vijf stuks in
roze blaadje?? die heb ik nog niet.. vissen kan ik nog niet, wel bijna en in schatkisten krijg ik meestal schroeven /hout/gekleurde tickets
Ja dat weet ik eigenlijk niet, heb het al heel lang..het is eigenlijk reclame voor andere apps die je dan even 15 seconden moet krijgen en dan ontvang je een diamant. .. Je kan ook elke dag bij greg in zijn kraam kijken, zit er namelijk ook vaak bijlen enzo in Met het vissen ontvang je in het begin heel veel diamantjes ..bij elke nieuwe of grotere vis..je moet dan wel je verzamelkrant even openen als je daar eenmaal bent..
Hoe zit dat nu trouwens met die tickets. Zit zelf nu in level 38. Maar bij de boot en bij de mijnovens krijg ik alleen maar blauwe en groene tickets. Hoe kom je aan die roze en gele/gouden tickets? Kun je die specifiek ergens mee verdienen? Want wil graag een paard, maar dat wordt hem niet als ik niet meer roze tickets krijg..... Qua diamantjes: heb er laatst een aantal gekocht toen ze flink in de aanbieding waren, maar was er ook snel weer doorheen. Bij het oogsten zitten ze op een irritante plek, waardoor ik ze per ongeluk aanraak (sneller oogsten) en weg zijn ze....:x
Als je goed verkoopt bij je vrachtwagen krijg je ook bonnen.. En de diamanten kwijt raken tijdens het oogsten heb ik ook een paar keer gehad, hoezo irritant!
Dank je wel We vieren zijn verjaardag morgen Ons dochtertje van 4 is er helemaal hyper van haha Bouten heb ik wel voor je Even afspreken wanneer ik ze in de kraam kan doen voor je....