vraagje wie weet dit, ik speel dit spelletje op de telefoon, nu wou ik het ook instaleren op de tablet, dat lukt ook prima maar om daar verder te spelen net als mijn tel moet ik een bevestegingscode geven ,maar wat?? ik ben in lvl 29 en mijn boerderij heet dobbels farm, je mag me toevoegen (geen idee hoe dat werkt)
Zijn er mensen met Android die planken of bruine suiker hebben? Krijgen jullie ook haast altijd groene of blauwe bonnetjes met boot vullen? Heb superlang moeten sparen voor mijn eerste paard.
die code weet ik niet. Toevoegen kan via gamecenter maar als je met een android device speelt moet je mensen via facebook toevoegen. Ik doe dat ook, maar heb ze dan in een 'niet beschikbare' groep zodat ze niet alles van mijn facebook kunnen lezen en ik niks van hun lees.
ik heb opzich vrienden genoeg haha, dat is het probleem niet, ben echt op zoek naar die code zodat ik het op de tablet kan spelen, ipv alleen op de telefoon. heb alles al geprobeerd. en via google vind ik er ook niets over. maar mocht iemand mij wel willen toevoegen dat mag hoor, ik zet mensen van ZP altijd als kennissen en prive dingen deel ik niet met kennissen maar zo wie zo ben ik voorzichtig met wat ik plaats.
Noohhh ik schaam me;.. Ik zag een schroefje liggen op de grond in huis.. en het eerste wat ik dacht "Hee die heb ik nog nodig voor mn schuur" Hoezo verslaafd aan Hayday... :-D
Volgens mij moet je gewoon het woord "bevestigen" intypen. Geen code, maar gewoon letterlijk dat woord.