Ik heb de nieuwe dames, waarvan hier de naam nog stond, ook toegevoegd. Diamenten kan je verdienen, kopen en soms zitten ze in de schatkist geloof ik. Bomen moet je omzagen of hakken. Je hebt dus bijlen en trekzagen nodig.
Jep, je bent nu een vriendje Trekzagen enz staan soms in de folder. Daarnaast kramen afspeuren en anders verdien je ze door gewoon het spel te spelen. Soms ook in de schatkist.
xDéboraah Devisu-073 KimenRick Misschien handig om dit lijstje steeds te kopiëren en je eigen gc naam erbij te zetten? Zo hoeven we niet steeds te zoeken.. En volgens mij kan iedereen wel buren gebruiken hahah
Ik speel via mijn man zijn account op facebook/ android dus. Als niemand bezwaar heeft, mgen ze toevoegen.
Bomen verwijderen doe je met zagen.. Zagen kan je vinden in andermans kraampje via de krant, in schatkisten en kopen via Tom..hem kan je inhuren voor een dag met 15 diamantjes
Hmm, na de laatste update krijg ik ook geen roze reclame blaadjes meer, dus geen gratis diamant...beetje jammer..