Mandy die krijg je door een boot te vullen. Soms in een kratje en soms met draaien aan het rad. Zover ik weet kan je die niet kopen ofzo.
Maar hoe krijg ik een boot? Mn haven is over 8 uur klaar volgens mij en moet ik dan nog een boot kopen ?
En bomen die niet goed meer zijn. Ik kan er niks meer mee doen denk ik he? Komt geen uitroepteken bij te staan als ik er op klik. Alleen een zaag
Als je haven klaar is komt je boot vanzelf aan varen als je dan op je boot klikt zie je kratjes met producten die je moet vullen en als je die hebt gevuld krijg je punten en bonnetjes Als je geen uitroepteken meer bij een boom kan zijn is hij op en kan je hem alleen omzagen en moet je weer nieuwe kopen om te planten.
Ohh thnx ik kreeg het al benauwd want heb geen geld meer haha. Ik wacht ff tot ik mn koeien kan melken en dan slapen. Trusten alvast!
Mandy je hoeft geen boot meer te kopen als je haven klaar is. Er meert een boot aan met kratjes met bestellingen. Bijvoorbeeld een kratje waar 10 broden in moeten. Die moet je dan vullen en als je alle kratjes vol hebt vaart je boot weer weg en verdien je zo'n bon. Na 4 uur komt dan weer de volgende boot. Als er bij die bruine bomen alleen een zaag komt te staan kun je er idd niets anders mee doen dan omzagen (of laten staan natuurlijk)
Toen ik in week 7 van de zwangerschap ineens bloed verloor had ik wat afleiding nodig. Ik kwam dit topic tegen en ja hoor, ben inmiddels verslaafd. Nu al 18 weken zwanger en level 40 Voeg me maar toe op GC >>Gitta<<
Dank je wel voor het toevoegen, inmiddels al erg veel contact Hihi heel fijn z'n buurthuis! Enne gc is geaccepteerd En ja het is zeker een zeer verslavend spel!
Onderhoud betekend straks weer een paar gratis diamantjes 😉 Welke tegoedbonnen bedoel je Mandy! En nog even doorspelen als je de boot nog niet hebt, die komt bij een bepaald level vrij.. Via het buurthuis kan je chatten 😀