Dat doe ik eigenlijk ook niet, gooi gewoon wat in de machine zal ook eens efficiënter te werk gaan Voor nu lekker slapen allemaal en tot morgen
Wie o wie kan mij nog helpen aan 1 schroef, 2 panelen en 2 planken?? Ik heb voor de liefhebbers nog wat moeren, tape en spijkers
Eigenlijk zou je moeten kunnen ruilen onderling via het spel. Of misschien chatten in het spel en zo ruilen.... Onderling met je vrienden of zo...
Ik zat te denken....ik moet die boot repareren maar daar heb ik 16000 euro voor nodig. Als ik nou eens al mijn schroeven, planken enz verkoop voor 270 per stuk, het maximale dus. Dan kom ik uit op 6000 nog wat euro...dan heb ik nu al 2500 euro....dan ben ik al een eind op weg voor die 16000. Zou dat een slim idee Ijn of juist niet??? Twijfel twijfel....anders duurt het volgens mij echt 100 dagen voor ik die 16000 bij elkaar heb denken jullie niet? Hoe hebben jullie dat toen gedaan? Voor die gene die al zo ver zijn dat ze een boot hebben....
Syrianbeauty mijn naam bij gamecenter is cmr285 Mowtom ben ook aan het sparen voor de boot. Zit nu net op 5000 pffff Volgend mij krijg je die tegoedbonnen bij de bootzendingen
Klopt, dat zei iemand tegen mij. Ik zit nu op de 12.300 :/ maar ben nog maar 2 dagen aan het sparen daarvoor Ik voeg je toe!
Ja sorry dat het ff duurde. Kreeg steeds een melding dat ik me via fb of gamecenter moest inloggen terwijl ik dat al gedaan had :s Hey zie nu pas omg rdam staan. Heb er 12 jaar gewoond. En woon er nu ook nauwelijks vandaan eigenlijk hihi
Haha geeft niet oh, ja ik woon ook een uurtje van R'dam vandaan. Volgens mij een Gezellige stad om te wonen of lijkt dat maar zo
Welterusten mowtom! Syrian ja er is meestal wel wat te doen. Maar ik kom nu nauwelijks meer het centrum in alleen als ik echt wat nodig heb en m'n werk is et ook in de buurt.
Ja, ik ben eigenlijk ook al lang niet meer daar geweest, ook alleen maar als ik wil shoppen of naar de bios maar ik ga nu ook slapen, ok. Weltrusten!