Help.....! Is er iemand die mij kan helpen aan een paneel plank of een worteltaart ( niet de quishe )? Ik ben wanhopig Hahahaha...
Daar schiet ik wat mee op Hahahaha..nou ja beter iets dan niets... Word niet goed hier...en nee dat heeft niks met de boerderie te maken Bijna twee uur
Nou ja zeg wat ondankbaar!! Nou dan krijg je helemaal niets meer!! enne sterkte daar, hier heerst er een serene rust in huis. Kan je niet vaak genoeg zeggen hoe fijn dat is
Iemand nog een idee waarom ik geen diamanten kan kopen? Zou het aan de instellingen liggen van mijn iPad? Ik kan het nergens vinden....
Oooooh graag! Is het de quiche of de taart? Ik zoek de taart. Maar het paneel wil ik ook graag! Hoe heet je bij hay day? Zoek ik je even en dan mag je het er op zetten dan kijk ik bij de goeie
Ooooh die! Die lijkt niet eens op een worteltaart haha Heb er maar 1, als je wilt geef naar een gil dan gooi ik hem in mn kraam! En over die diamantjes, bij mij doet ie dat gewoon.. En heb er niks voor ingesteld.. Heb je wel gewoon itunes tegoed?
Ja ik heb nog 5,31 op mijn iTunes kaart staan.... Stom. Ik wil graag de wortel taart van je kopen! Welke naam heb je op hay day?
ik vind dat het niet echt op schiet bij mij, kan niet zo'n taart oven kopen nog en ook niet die boot....