Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom-Wijappeltjes
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285
Kan iemand me erbij zetten? Yasmin84-CMR285 Heeft iemand nog popcorn die verkocht mag worden? Heb er nog 6 nodig voor de boot.
Ik heb misschien nog popcorn. Heb ik jou al toegevoegd? Ja, zag je in mijn lijstje staan. Had in mijn kraam staan, maar zijn nu weg. Weet niet of jij ze gekocht hebt
Ja je hebt me al als buurtje! Je hebt geloof ik net pompoenen bij mij gehaald CMR285 Ga zo naar je kraampje dan!
De popcorn is weg heb jij ze?? Anders was je te laat, had ze er al in staan voordat ik je berichtje zag...
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - is hetzelfde