nou hehe taartoven gekocht nu 24 uur wachten... en dan maar weer sparen voor de boot! en lees ook dat de mijn veel kost dus weer sparen haha
Lijkt wel het echte leven . Ik verkoop veel, ook aan de poppetjes die aan de deur komen en ook via bestellingen die aan het bord hangen. Verder geen idee eigenlijk
Ik probeer zoveel mogelijk te maken wat er besteld wordt. Eerst maakte ik gewoon maar wat, maar dat schiet niet echt op.
Ja dat was cht een goede tip van je deed ik eerst ook niet, maar nu zoveel efficiënter... Heb al enkele uurtje niet geoogst en gezaaid, dus ga dat nu maar ff doen, denk dat m'n koeien op knappen staan
Wat een domme boerin ben ik . Had ik een bestelling, druk op de prullenbak ipv op de vrachtwagen. Jeetje hoe dom kun je zijn
Ja Hihi, dat snap ik. Maar als ik bestellingen wil leveren dan is bv nu veel vraag naar die witte truien en dan moet ik toch echt n weefgetouw kopen..
Wat loopt n beetje goed in de marktkramen? Behalve de planken, spijkers ed dan want die heb ik niet zoveel...
Ja dat klopt ik heb bijvoorbeeld nu steeds de vraag naar taarten. Maar ja die bestellingen haal ik meestal weg. Ik heb nog geen taarten oven dus. Dan wacht ik maar even voor een nieuwe bestelling. Of ik kijk in het krantje of ik m ergens kan kopen maar meestal ben je dan meer geld kwijt dan wat je verdiend...
Eigenlijk heb ik altijd alles wel verkocht, al duurt het soms enkele uren. Zelfs de eieren verkopen. Ik gooi ze wel voor 50 munten in mijn kraam , daar krijg je dan 10 eieren voor
Ja dat had ik net dus gedaan, maar dat was niet de bedoeling. Als je een bestelling weghaalt krijg je na 20 minuten een nieuwe.
Ik verkoop wel alle planken enzo want die ben ik niet meer nodig. Maar verder verkopen taarten heel goed! Weet niet of je al een taartoven hebt? Maar uiteindelijk wordt alles wel gekocht wat je in je kraam zet. Het kan soms wel even een tijdje duren. Heb je al een boot?
Snap t niet...heb opdracht kassaIII voltooid. Volgens mij want heb alle 'vaantjes', en dan staat er dat je dan 25.000 munten verdiend...das dan geen goud toch? Want dat heb ik niet gehad maar wat t dan wel is..
Oja Hihi..leek me al raar dat je er geld voor kreeg. Waar besteden jullie de diamanten aan? Hebben jullie eigenlijk ook diamanten gekocht? Zag dat t kon maar dan is t spel wel erg makkelijk..