Ja gek hè die spek en eieren... Word zo blij van mensen die plakband of die spijkers voor 100 verkopen, gebeurt soms, kan ik mooi met winst weer verkopen. Klimt best hebberig eigenlijk
Ooooooooh te stom gewoon! Ben ik toch vergeten om op tijd mijn boot te laten vertrekken. Nu is ie weg en was ie nog niet vol. Wat gebeurd er dan! Ben ik dan alles gewoon kwijt? Of krijg ik die munten dan wel of niet? Oooooh zo stom! Maar ja heb wel lekker uit kunnen slapen
Whahahah, ik zeg heeeeel dom Maar ja uitslapen is ook veel waard!! Hier eventjes het huis voor mezelf, en kan dus op mijn gemak HD- en. Dadelijk een heerlijk high-tea! Boer ze dames en een fijne zondag
Ja krijgt alleen munten voor wat je geleverd hebt, wat je niet geleverd heb, krijg je niets voorr en je krijgt geen tegoedbon en extra xp als hij niet compleet wegvaart.
Nee, helaas, ik moest er ook 21, nog 6 te gaan en mijn boot vertrekt over 6 uur volgens mij en ze staan ook nooit in het krantje :x hopelijk dat we ze nog bij elkaar kunnen sprokkelen
Nou dat zou wel handig zijn! Haha ben ondertussen nog steeds niets verder. Moest ik eerst ook veel wol hebben, dan staat het niet in het krantje en nu vind ik alleen maar wol . Ze doen het erom
Hey ik kan mij. Vrienden niet meer zien! Alleen de mensen die ik heb via fb...raar. Kirst had jij gister ook toch? Wat heb je toen gedaan? Zien jullie mij wel nog? Ik kan dus niet bij jullie kraampjes kijken....jammer de bammer....
Nee had niks gedaan, was gewoon ff weggeweest en toen weer teruggekomen en toen was het weer goed. In mijn kraam ligt niks hoor. Maar ik heb wel wat frambozen nog voor je, wat had je nog meer nodig, weet nog steeds niet wat een mailboot is namelijk
Ik zit nu in zak en as.... Daar gaat mijn boot zonder een complete bestelling. Daar hing alles vanaf whaha, nee hoor, was gewoon een gevalletje beetje traag