Ik speel nu ook hayday, ben pas level 13 ofzo hoor. Dus nog niet zo ver. Maar het is echt verslavend ja! Wou dat het wat sneller ging. Heb een aantal van jullie al toegevoegd. Mijn Gamecenternaam is: Superlots X
Welkom bij de club Wees voorbereid....je raakt verslaafd hahaha....alles leid eronder, je huishouden, je kinderen en niet te missen je partner...
Nee sorry heb ik nog niet voor je. Die ellendige taarten staan ook nooit in het krantje of ligt dat aan mij?!
Joehoe! Haven wordt gebouwd....nog n uurtje Kan ik iets doen ter voorbereiding op de bestellingen? Hihi...nee...duurt een dag en 7u. tsss, dat duurt nog lang, nou dan heb ik nog fF.
Nee sorry hier ook geen taarten, heb ze zelf ook nodig en schiet idd niet op.... Appels moet ik ff kijken Voor bestellingen kun e al op de haven gaan staan, dan zie je welke producten je nodig hebt, alleen nog niet het aantal. Kun je alvast wat sparen
Mee volgens mij niet. Je kunt nu nog niet zien wat je moet maken voor de komende bestelling. Dalijk als je je haven hebt en de boot is weg dan kan je het wel vast zien en kan je daarop inspelen.
Appels niet meer nodig heb ik kunnen kopen. Wortel quishe is meer nodig Wat heb je nog nodig Kirst? Nog steeds witte suiker?
Ooh da's balen! @mowtom, mijn bootmis vertrokken met al,mijn bestellingen. Voor mijn volgende vracht heb ik nodig, spek, spekvet eieren en gouden popcorn. Het aantal weet ik dus nog niet, want de boot is nog niet terug. Worteltaarten ga ik weer ff voor je kijken