gisteravond eindelijkde boot kunnen kopen, nu nog een paar uurtjes wachten voor ie klaar is! toevoegen kan; jannyq voor gamecenter
Hee jongens, die boot hè...wat is het nut ervan? Vlgs mij kost t alleen maar geld om die bestellingen compleet te maken en krijg je er niet echt iets voor terug of wordt dat anders?
Als je al je producten koopt dan kost het je alleen maar geld, maar volgens mij als je zelf alles maakt dan verdien je juist geld, daarnaast krijg je een bonnetje waar je een huisdier van kan kopen en krijgen me sterren om zo je leven vol te krijgen, dus volgens mij moet het aan het einde van de rit iets opleveren. Wat bij mij scheelt is dat ik van te voren alles wat er nodig is al in sla, zonder dat ik nog weet hoeveel ik nodig heb. Dat krijg ik die boot op tijd wel vol Oja het kost me wel veel stress, whaha
Je krijgt geld, een bonnetje, maar ook sterren! Dus je levelt veel sneller! Stressvol ist wel inderdaad! Moest mn vorige bestelling 3 x 13 bruine suiker.. Niet gehaald.. Krijg ik nu weer bruine suikers not fair!
Haha, wij al 2x room en worteltaart na elkaar...laatste keer niet gelukt.. Hoop dat vriendlief vandaag goed zn best gedaan heeft en sw taartoven gekocht...haha
Dat zo'n spel je kan frustreren!! Heb hier vanmiddag met dank aan hier toch nog mijn boot vol kunnen krijgen . Zag het niet zitten, maar had toch nog oprijd al mijn boter bijelkaar. @kzh, ikmzal ff kijken of ik nog bruine suiker heb
Nee nu niet, krijg mijn boot deze keer ruim op tijd vol, had een makkelijke bestelling gelukkig. Ik had ook eers zoveel bruine suikers nodig en dat schoot niet echt op...
Thanks dan zal ik zeker roepen Heb er trouwens 2 bruine suiker bij mij in de machine gegooid, dus mocht je nog nodig hebben straks, dan heb ik er in ieder geval weer 2
Hallo dames, Ben ik weer na een dag hard werken. Vraagje ik heb nog drie uurtjes om nog 33 broden aan te komen. Wie oh wie kan me helpen