Hallo dames, Vraagje; ik heb nu de mijn maar wat moet ik daar nu doen? Als ik erop klik dan kan ik een staaf dynamiet gooien, een bom plaatsen of iets met een schep doen? Wat is de bedoeling?
Als je een van die drie doet krijg je spul om goud/zilver en die andere staven van de maken in de ovens
Moet jij niet gaan poetsen Daar ben je vandaag overdag nog helemaal niet aan toe gekomen, dus nu ook geen tijd om bovenop die ipad te zitten @elsie22: heb je nog steeds niet kunnen toevoegen, wat vreemd . Snap er niks van. Helaas heb ik geen witte suiker voor je.
oh Kirst man ik ben blij dat ik eindelijk een keer zit vandaag! Ik barst van de koppijn....heb het ook een keertje druk...:x
Whaha, en Dini's pas het begin. Wacht maar ze allebei op zwemmen, judo, ballet, hockey en tennis zitten oja en dan moeten ze ook nog ergens naar school en moet jij je werk en huishouden daarop aanpassen
Via gamecenter, kun je verzoeken versturen. Je mag mij wel toevoegen. Mijn naam op gamecenter is kirsje1978
Goede avond meiden. Nadat ik ruim 1,5 jaar Happy Harvest gespeeld heb (en eindelijk afgekickt ) ben ik nu hierin getrapt . Heb zojuist de laatste pagina's aan namen toegevoegd. Zit pas in level 9 (vanmiddag begonnen) maar voel nu al dat dit een verkeerd spel is voor mij dus jullie zullen me nog wel voorbij zien komen
Hoi dames! Vraagje: heeft er iemand worteltaarten over? Of wil iemand die voor me maken terwijl ik iets voor jou maak? Ik moet er 4 hebben. Maar heb geen taartenbakkerij...