Welkom!! Dit spel is echt verslavend . Mijn hele leven draait tegenwoordig om dit spel . Het is even dit nog doen, of nog even die wachten tot de boot vol is en vervolgens is het al half 1 s' nachts . Dus ja erg verslavend.....
Hahaha ik denk dat ik er dan genoeg heb, ik kijk even want er staan er bij mij ook twee in de maak... 1 heb ik er dan nog nodig
Ik heb 2 spijkers over, zou graag 2 moeren hebben, kan dat? Zal je zoiezo vast even toevoegen Ben ook nog zoekende naar wat sojabonen die zijn nog maar schaars hier...
Teigetje, laat t me weten als je zover bent. Voordat iemand anders ze koopt. Dat spul is altijd snel weg
Nou boot is er en idd kersssssen... Iemand nog ovér voor vriendenprijsje of ruilen? Krijg 270 voor 7 dus wil er eigenlijk niet meer nog voor betalen...
Nog een vraagje Zien jullie ooit die flesjes sap in het krantje staan?? Ik moet die hebben voor een bestelling maar ik heb die sap maker nog niet dus ik dacht ik koop ze wel maar ze komen in mijn krantje niet voorbij....bij jullie wel?