Jouw Nick doet het niet op gc.... Ik had gisteren ook al problemen dat ik niemand kon toevoegen. Kun je mij toevoegen? Mijn naam is kirsje1978
Ik ga jouw zo even toevoegen. Zou je dan even opkunnen letten wat gc als id aangeeft bij mij en mij dit even kunnen laten weten. Thanks alvast!
Ik heb je ook toegevoegd ingiepingie Iemand nog 1 schroef (en 1 plank en 1 moer, maar die zijn minder noodzakelijk) te koop of ruil?
Goedenavond!! Ik ga mn spel ook weer opstarten. =D Ik bedacht vanmiddag ineens: mowtom: je boter!!! Iemand nog worteltaarten van de taartenbakkerij voor me? Worteltaarten van de oven heb ik al...
Hahahaha ik moest heel hard lachen toen ik dat las....wat zij. Wij erg met zijn allen! Op het werk heb ik het er zelfs met collega's erover en er zijn er al drie aan het hay dayen geslagen! Geweldig! Nou boter is niet meer nodig, is gelukt hoor! Nu moeten heel veel wortelsap hebben maar heb die sap machine nog niet dus deze boot laat ik gaan. Is wel fijn ook want moet straks bij mijn moeder op bezoek. Tja dan kan ik ook niet verder dus komt goed uit
Je hebt een berichtje ingiepingie elsie: kan nog geen worteltaarten maken... Iemand: Nog een schroefje over?? Moertje zoek ik ook nog 1! Kopen (goed betaald) of ruilen!
Loki09, schroef heb ik nog wel! Jij geen plank voor mij toevallig? Wat is je gc naam of lees ik daar overheen??
Hoi mede haydayers Ik heb een vraagje ik speelde hay day op me iphone maar die is kapot gegaan en nu heb ik een nieuwe maar moet ik nu opnieuw beginnen of kan ik op een of andere manierverder met me ouwe hay day Groetjes mamagiraf
Thanx ben blij met de schroef! Ik bedoelde eigenlijk maisjes hahahaha Mocht iemand nog wat maisjes verkopen sein me even! *zo heb je er tig en zo ben je er door, pff!*
Bootvraagje: als jullie duurdere dingen nodig hebben die er lang over doen kopen jullie die dan bij of laten jullie de boot dan gaan zonder? Had vorige boot cheesecake nodig maar die duuuurrrren zo langggg, als je ze zou kopen ben je meteen veel meer kwijt dan het je oplevert, toch?
Ohhh maisjes, heb die ook nodig voor volgende boot, sorry! Heb je L bij Greg gekeken die heeft er meestal wel een paar voor weinig...