Net weer een goeie deal gemaakt.... Ik kocht 8 schroeven tegelijk en kon ze verkoen voor het drie dubbele Zo ook met de drie moeren Makkelijk rijk worden zo!
Oeii ik doe ook heb er al aan aantal van hier maar ik ben nachtvliinder. Ik heb ook nog geen boot Ik oe volgens mij iets niet goed haha
Hier begint het ook wat te worden, inmiddels in level 17 (bijna 18) dus kom in de buurt van de spullen waar jullie over praten . Iemand nog te koop (goed betaald gewoon!); - 3 schroeven - 1 paneel - 2 moeren Wordt een beetje zuur van de opslag en schuur die steeds vol zitten Heb evt te ruil/koop: - Spijkers - Plakband - Planken - Wol - Bruine suiker - Basterd suiker - Kan ook wortelquiche of Pompoentaart maken als iemand nodig heeft!
Heb 1 paneel voor je nu. In mijn kraam (wijappeltjes) ik leg er zo meteen wel eerst 1 graantje neer dan dan weet ik dat je er bent
Sorry meiden lees het nu! Roep maar als je er bent mowtom dan kom ik naar je kraam, heel fijn! Kun jij nog iets gebruiken? Meril: Hoeveel planken heb je nodig? Ik heb er 5 als je wilt. Roep ook maar als jij er bent
Hi Loki, ben je er weer? Ik wil alle 5 planken wel, heb dan 3 schroeven en 2 moeren voor je... Laat even weten wanneer je er bent dan kom ik eerst naar jouw kraam? Alles voor 1 muntje doen?