Wie ze boederij heet dr .......(naam verwijder ivm privacy) die heeft me net toegevoegd namelijk en tis wel handig Als je weet wie wie is!!! :-D Mijn boederij heet hans & grietje hoeve
Nope geen idee, volgens mij heb ik die niet in mijn vriendenlijst.... Kan trouwens toch al de namen niet bijhouden. Hier heten de meesten anders dan op gc :-D
Op gc heet het persoon ook anders hoor, iets met ....... Edit; de namen heb k verwijderd ivm privacy, persoon heeft al geantwoord thnx
Dat ben ik geweest Heb met mijn man's account alle namen uit dit topic toegevoegd. Heb zijn GC naam veranderd in flippo! Dus als mensen ons willen toevoegen dan mag dat Zou je alleen mijn boerderij naam uit je post willen halen, ivm privacy? Dank je wel
Ik voeg je ook even toe flippo. Nog zo'n 2000 ervaringspunten en dan ga ik ook de stres van de boot ervaren volgensmij
Hoi hoi!!! Zou ik svp nog meer mensen van hier toe mogen voegen, of willen jullie mij svp toevoegen?? GC name is dopey1980. Dankjewel!!!!!!!
Nou heel gc ligt bij mij op z'n gat. Volgens mij verzend hij geen verzoeken meer heel vreemd. @ joyce1980, laat ff weten als je mijn verzoek hebt.... @loki, volgens mij is mijn verzoek aan jou ook nooit aangekomen. Wat is je Nick op gc? Probeer ik het nog een keer...