Hay day, verslaafd.....

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door kirst78, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Bedankt he dames.. nou heb ik er wéér een verslaving bij :D :D
    Kan het niet meer wegleggen :p

Als iemand nog vriendjes zoekt, pb me even met je gamecenterID dan voeg ik je toe..

2. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL

Herkenbaar ik blijf maar hopen dat hij komt ... Zwaar irritant!

:D:x

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou he he eindelijk heb ik die plank ;). Dus voor even kan ik er weer tegenaan :D

@inkiewinkie: alsjeblieft, fijn he deze verslaving :p zal je ook pbtje sturen.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

geluid doet het weer!!

echt heel verslavend is het haha:D

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou dames, ben ik weer.
    Veel nieuwe vriendjes erbij zag ik! Leuk!

Mijn game center naam is wijappeltjes dus voeg me maar toe. Kunnen we mooi samen handelen;)

Oooooh ik wil zo graag Kirst in gaan halen Hahahaha....

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het is zo verslavend dat ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om morgen te werken :cool:. Moet ook zo gaan koken, maar eigenlijk kan dat ook niet :p whaha, echt wie dit ooit verzonnen heeft....

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Had je gedacht ;) dat laat ik natuurlijk niet toe, whaha. Ik heb meer tijd dan jij :p

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Yeah, eindelijk mn juwelier neer kunnen zetten! Nu dus nog een beroep erbij daar :p drukdrukdruk!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zo zo doe maar ruig!! Een juwelier.... In welk level zat je?? Duurt bij mij nog een eeuwigheid denk ik voordat ik mijn eigen juwelier kan openen :D

Voor degene die nog een. Maatje zoeken voor bij hay day. Bij gamecenter is mijn naam: kirsje1978

10. Loesje86

Zit nu net in 38 en daar kan je hem dus kopen ;) Haha, veel verkopen en sterren sparen!!

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pfff, dan zit ik in maart 2013 wel een keer in level 38' haha. Ach ja ooit kom ik er ook :D. Die sterren die gaan niet zoveel snel.... Hoe kan ik die meer sparen eigenlijk?? Of kan dat gewoon niet? Heb er ondertussen 1:cool:

12. Loesje86

Nee, dat zijn diamanten. Die moet je nu iig nog even niet uitgeven en opsparen. Die krijg je als je opdrachten voltooid. Bijvoorbeeld 20keer wat uit je kraam verkopen, 10 keer wat aan een buur verkopen, enz...
    Die sterren zijn die xp's, waarmee je dus een level hoger komt. Ik rijd ook veel boodschappen voor het dorp en de school en de kerk en de rest :)

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oja tuurlijk, ben nog een beginneling he, moet nog veel leren, zoals je leest, haha. Ik rij ook af en aan met mijn autootje en ik geef geen diamanten meer uit. Verder oogst ik als een dolle, alleen jammer dat het zo lang duurt voordat ik mijn silo of schuur kan vergroten. Maar ja zal ook goed komen.

Nu ga ik echt koken, hopelijk dat mijn man ietsje later thuis is, zodat het net lijkt alsof ik toch de perfecte huisvrouw ben :D

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vraagje, waar doe ik nu verstandig aan? Of aan die mensjes die steeds producten komen vragen ze te geven of met de auto de producten rond gaan brengen?? Iemand een idee? Pff mijn silo en schuur zitten wéér vol. Echt komt daar ooit een einde aan???

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Niemand meer verbindingsproblemen? Ik gelukkig ook niet, maar een net zo groot, nou wat zeg ik, nog groter probleem. Beide kabeltjes van de ipad lader doen het niet meer. Die van mijn man is door de kat kapot gemaakt en die van mij viel in de emmer met dweil water en daar kwam ik te laat achter. Wheeeeeeeeeelp.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

O nee da's een heel groot probleem!!! Daar kunnen kabels niet tegen, tegen water :p. En katten in een heropvoedingskamp, zeg ik :D.
    Maarik hoop voor je dat je snel een nieuw kabeltje hebt, zodat je weer je taak als goeie boerin kunt voorzetten!

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja mega probleem. Hij is nu even naar de vader van de buurvrouw voor computer dingen en als hij optijd is rijd hij nog even langs de makro. Kan niet zonder meer hoor. Pffffff

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou ik hoop voor je dat ie zo terug is en dat alles het dan weer doet. Zonder is cht Coldplay Turkey afkicken :$. Sterkte meid :D

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Zie mijn batterij langzaam achteruit gaan. Bhoehoe. Puberende rot kat en ja wie gaat er nou dweilen pfffff

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Dweilen? Daar heb je al goede boerin toch geen tijd voor? ;)
    Ik heb ook nog even voor de man des huizen thuis kwam even de keuken opgeruimd en al het speelgoed uitgezocht en netjes gezet weer;).
    Lijkt het toch alsof ik nog iets gedaan heb vandaag...Hahahaha....

Deel Deze Pagina