Wil iemand ons ook even in het lijstje zetten? Lig op de bank met een ontsteking in mn knie, dus kan niet naar de pc lopen! Bedankt alvast. Onze naam: flippo!
Ojee, da's niet heel fijn!! Hopelijk ben je snel weer beter! Ik heb je gister toegevoegd, maar is dus niet aangekomen . Ga het nog een keer proberen!
Wil toch nog een poging wagen.. Kan er niet bij dat ik mn id niet meer weet. Zou iemand die mij nog niet heeft angel86nl willeb proberen?! Als dat niet werkt dan ben ik er echt klaar mee... Hahaha xD
Nou ik ga het proberen, al weet ik niet of mijn gc het doet Nee die naam kent ie op gc niet andere naam misschien?
Ben benieuwd haha.. Nog niks gehad. Dus dat zal hem denk ik ook niet zijn misschien maar een nieuwe gamecenter aanmaken dan
Ik heb werkelijk geen idee meer wat het zou kunnen zijn.. Het kan haast niet anders dat het dan ingiepingie, IngiePingie, ingiepingie86 of IngiePingie86 Maar volgens mij zijn die alle 4 ook al geprobeerd
Irritant he, kan het ook nooit uitstaan als ik het niet meer weet, geldt ook voor wachtwoorden enzo.....ik kreeg het verzoek niet verstuurd, omdat ie de naam op zich al niet kende. Kan nog wel proberen met angel86, zonder nl erachter.... Doe ik wel ff
Owh ja met wachtwoorden heb ik dat ook geregeld.. Uhm, welk wachtwoord hadden we hier ook alweer bij?! Hahaha xD
Wat een blondje ook hier he!!! Als dit niet werkt, schiet mij dan maar lek. Volgens mij staat het gewoon mega groot in beeld bij gamecenter. Zou iemand die mij nog niet heeft het nog 1 keer voor mij willen proberen?! Het zou nu moeten werken _IngiePingie_
Pompoen taarten beschikbaar hier.. Voeg me maar even toe want volgens mij hebben wij elkaar nog niet. _IngiePingie_
Ga je ook toevoegen, kan iemand mij bij het oranje Lijstje zetten want dit lukt me niet op de iPad: merilrem Hier nog steeds zwaaaar behoefte een baconquiche en pannenkoeken, ben bang dat we deze boot niet redden Anybody??
Owh ja dan hebben we elkaar. Heb je ze nog nodig? Zoja kom maar naar mn kraampje. Zet een graantje klaar voor je. 2 pompoentaarten toch?!
Moestra, heb wel interesse in 2 pancakes als je die hebt, en helemaaaaaal stel datnje baconquiche hebt! Leg je ze onder graantje dan kom ik eraan! En heb jij nog iets nodig?