Ohhh geen worteltaarten meer sorry. Moet ook blauwe mutsen voor volgende boot en wortelsap, maar hoe moet dat zonder machine?!? Meiden met een sapmachine, hebben jullie sapjes over die jullie tot vanavond voor me kunnen bewaren?? Hope so!
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Loki09 - Stuur me even een PB dan voeg ik je toe! Je boompjes doen het alweer toch kirst?
Jeetje het is hier nog gezelliger geworden. Ben wel veel aanwezig geweest maar in andere topics. Ben inmiddels in level 29. Whieeee
merryl gefeliciteerd! ik heb voor de boot spek, witte suiker en sap nodig, heb alleen nog geen sapmachine dus dat schiet niet op!
Help!! Ik heb een nieuwe telefoon, maar ik kan hayday niet vinden in de appstore! Android heeft het spel toch ook wel?
Nee helaas niet Nou ja misschien voor mij maar goed ook want anders zanik zelfspot mijn werk te hay dayen
Ik dacht dat android wel hayday had? Heb het zelf niet maar via Google, hmmm Ik ben niet zwanger hè! Haha...druk genoeg met die 2 nu @merryl, jij wel gefeliciteerd met je zwangerschap! Nog steeds druk op zoek naar wortelsap, heb jij die toevallig mowtom? Helaas geen blauwe truien hier