Ik vind de update wel erg mooi! Hopelijk werkt hij weer snel en kan ik weer lekker aan de slag met hayday
Ik heb een kerstboom en kirst geloof ik geholpen met haar bootje. Traag is het wel ja. Maar goed wel heerlijk winters. Zin in de kerst ineens
Hij is idd mooi! Maar nog wel traag. Hopelijk kunnen we snel weer op volle toeren boeren Ik heb 3 doosjes spijkers nodig, anybody??? Heb oa 3 panelen te bieden!
ik heb 5 doosjes in mn kraam liggen.. ID is klijntje86 kan niet garanderen dat ze er nog liggen als je er komt..
Ja is wel een hele schattige update. Die ontplofte schapen zijn inderdaad geweldig. Ook die hongerige varkens moet ik iedere keer weer om grinniken Mn 2e boot kan zo weg. Heb wel wat appels moeten kopen *thanks too 1 van jullie, lagen in een kraampje* omdat ik anders tot 1 uur vanacht op moest blijven maar zo heb ik wat extra tijd voor de volgende boot he
Ja je staat in mn lijst (ik ben p.ink-h.orizon zonder puntjes). Ahhh zag bij 1 van jullie moeren staan, klik, "Sorry, iemand anders heeft dit al gekocht" Iemand nog een paneel over toevallig? Mag gewoon tegen de volle mep hoor! (of ruilen mag ook)
Loki, ik heb sowieso een paneel voor je, moet even kijken of ik een moer heb ook. Maar krijg weer steeds een melding dat ze met onderhoud bezig zijn. Stuur wel een pb als ik een graantje neerleg ok? Zal het over een half uurtje ofzo proberen.
Is het misschien een idee om lijstje te maken hier in dit topic met de gamecenter accounts? tussen haakjes is je naam op ZP. of is het te onduidelijk zo? Weet eig niet of er hier ook boeren zitten. ZP boerinnen en boeren Djego2008 (Olifantje)
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008
Zo thuis van het werken en wat schetst mijn verbazing??? Wat een leuke update! Ziet er echt leuk uit! En wat een goede optie om elkaar te kunnen helpen bij de boot! Goed zeg! Nou helaas vanavond naar mijn moeder, dus pas laat thuis... Mocht iemand nog bouwmateriaal over hebben voor de silo te vergroten dan zou ik die graag overkopen
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123
Hai, ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik was verrast dat ik het nu pas zie Ik ben ook echt verslaafd aan hay day! En nu is ie helemaal leuk, met die sneeuwuitvoering Mijn naam is GIMMICK1 Mag ik erbij? Ik weet alleen niet zo goed hoe dat werkt in het gamecenter... kan ik jullie dan toevoegen of zo?