Iamand enig idee hoe je het nieuwe land bij elkaar kan verzamelen? Iemand al een potlood ofzo gehad? Je hebt er wel ontzettend veel diamantjes voor nodig dus ik hoop dat je het ook langzaam aan kan verzamelen.
Naam ZP - Naam GameCenter ___________________________________ Kzh - Klijntje86 Bloemmm - FUUN. kirst78 - kirsje1978 Mowtom - Wijappeltjes Yeps - Yeps1979 Yasmin84 - CMR285 SyrianBeauty - SyrianBeauty verrassingsei - flippo! IngiePingie - _IngiePingie_ meril - merilrem moestra - Roelf1en mamma van stef - twinkle773 Olifantje - Djego2008 ientje - ienepien123 vanilla-MarchaNL
Hallo! Ik meld me hier ook even, ik ben nog maar net begonnen maar ergens doe ik iets fout... Het gaat zooooo langzaam allemaal ik ga jullie even toevoegen!
Ehm... Hoe moet ik jullie eigenlijk toevoegen?? In het spel gaat hij direct naar Facebook en in de gamecenter lukt het niet.... Hmm, kan iemand mij misschien toevoegen? Mijn naam staat in het lijstje!
Hier weer even een noodkreet....aaaaaahhh Ik ben op zoek naar 4 spijkers 4 schroeven 1 paneel Heeft iemand iets over voor me?
Hump! Boot nummer 4; 36 broden Ik heb er al 2 Ook nog koekjes dus de oven heeft het druk.... Heb je toegevoegd Marcha Heb ook geen schroeven mowtom.. Moet ook weer nodig uitbreiden :x
Ah dus jullie hebben al het één en ander gehad, dan is er hier ook nog hoop, haha. Echt erg die verslaving. Heb mijn moeder ook zo gek gekregen. Die belde mij eergister laat op s'avonds of dat ik nog twee ijsjes voor haar had en een sapje, hilarisch.
Hahahaha geweldig! Ik heb nu al 7 collega's zo gek gekregen dat ze ook spelen! Nu heb ik een what's app groepje gemaakt om te ruilen met elkaar Hahahaha hilarisch! Zo grappig!
Hahaha je moeder zelfs geweldig. Kenners willen jullie advies geven? Zot bijna in level 24, waar heb ik meer aan de smeltoven of de mijn eerst (beide nogal duur..)
loki zou de mijn eerst doen, je hebt namelijk nog niks aan de mijn zonder smeltoven! met hulp heb ik de boot vol gekregen! heb wachten op de volgende.