Ik heb ze al! Dank je. Als je blijft maken dan red kirst het ook. Ik blijf ook maken nu (staan er toch al in)
Weet ik eigenlijk niet..., maar ik heb zelf ook nog 3 siropen in mijn machine en heb er in totaal nog 2 nodig, dus dat gaat me wel lukken. 7 siropen wordt wat lastiger voor je! Heb je nog iets anders nodig eigenlijk?
Ja zag het!! Dank je!!! Vind het ook wel handig dat je de boten kan vullen ban anderen en anderen die van mij! Zag nu ook dat ik er munten voor krijg als ik een kist vol doe .
Ja is leuk de update! Alleen zie je nog steeds niet wie er hulp nodig heeft toch? Hier in desperate neef of Brown sugar, haha, bruine suiker dus...gaat hem niet worden denk ik... Wie wilde er nog siroop of is dat opgelost nu?
Je kan wel zien als iemand hulp nodig heeft, dan staat er een kist met een uitroepteken bij de boot. Bruine suiker heb ik niet voor je, ben de siroop nog sts aan het maken. Heb je nog iets anders nodig? Ik heb nog siroop nodig, dus mocht je nog hebben dan wil ik hem wel van je overkopen, of kun je naar mijn boot gaan (kirsje1978)
Er was eerst een tabje zodat je meteen kin zien wie er hulp nodig had maar dat was snel weer weg. Nu moet je echt op d'r boerderij zijn om te zien
Oow dat was dan al heel snel weg, want dat taboe heb ik nooit gezien. Jammer, want was wel makkelijk geweest . Misschien dat het nog terug komt?
Hallo meiden, heeft er iemand van jullie nog witte suiker voor me? Ik heb het nodig voor m'n bootje!! Brood ook, maar dat gaat gelukkig wel snel met maken. Ze willen ook taarten, maar heb nog geen geld voor de taart machine haha. Even hard sparen.
Hier dringend op zoek naar 3 plakband en 1 moer... Heb 2 planken en 1 paneel over. Of gewoon volle pond betalen natuurlijk