Hoi! Ik heb me een tijdje geleden al aangemeld op deze site, en ik had me nog niet eens voorgesteld, dus ik vond dat het daar hoog tijd voor was Nou ik ben dus BabygirlM, en ik ben alleenstaande moeder van een heel lief & prachtig mooi meisje (M) van bijna 5 maand. Ze is geboren op 9-6-2011. Ik zelf ben 19. M'n zwangerschap was dan ook niet gepland, maar het kindje was wel hartstikke gewenst en welkom! Ik vind dit een erg leuke site, met name het forum, dus het lijkt me heel leuk om gezellig mee te kletsen met jullie Daar wil ik nog wel even bij zeggen dat ik weet dat ik een tienermoeder ben, maar ik ben wel een ontzettend trotse tienermoeder, en ik zit niet te wachten op (voor)oordelen! Ik ben hier om gezellig mee te kletsen Liefs xx
Oh wat leuk!! Ik zie dat je dochter al bijna 3 maand is, wat gaat dat toch snel, hè!? Wat een mooie foto trouwens!!
IK BEN TROTS OP JE!! en ik weet zeker die kleine van je ook... je doet het zeker goed al ben je een tienermoeder...
Lekker late reactie...Weet ook nog of je het nog leest. Maar het gaat inderdaad erg snel! 'T mag van mij wel eventjes iets langzamer gaan haha..Ookal kan ik niet wachten tot ze gaat lopen, praten etc. Nouja zo zal elke leeftijd wel iets hebben! haha.