Wij kijken ook! Tot nu toe wel de indruk dat alle stellen best ‘wel wat’ kunnen. Vorig jaar heb ik me mateloos geïrriteerd aan Dinie en Pauline. Altijd het idee gehad dat hun alleen meededen zodat het bouwval van Pauline kosteloos werd opgelapt.
Op basis van eerste indruk vind ik die 2 jongens het leukste. Ik vermoed ook dat team geel en team oranje nog wel voor de nodige drama gaan zorgen..
Ergerlijk hoe sommige mensen schilderen! Zat echt met kromme tenen de kijken naar team blauw ze doen maar wat! Team geel en oranje lijken het handigst te zijn. Ik vind die hal zo knap gedaan met die handgemaakte lambrisering. Jammer van de slechte afwerking van die trap....
Ik vond het schilderwerk van blauw ook vreselijk, en begrijp niet dat daar niks over gezegd is. Maar dat plafond was wel heel erg gaaf geworden! Eens kijken of ik mijn bovenburen eruit kan laten zetten om zoiets in mijn slaapkamer te creëren
Ik vind alleen zo groot verschil in zitten tussen de Australische en de Nederlandse versie. De Nederlandse versie is maar matig, met wat ze kunnen. En heel eerlijk, snap ook niet dat de meubels 1 uur voor de eindtijd komen. Is dat om tijdnood te creeeren?
Ik blijf het elk jaar zeggen maar die punten telling moet echt anders. Team geel heeft vet tactisch punten gegeven.
Ik vond de slaapkamer echt superlelijk geworden met dat behang niet mijn smaak! Keuken en wc top! Trap tsja... woonkamer vond ik ook wel gaaf de werkkamer zou ik ook ruimte missen maar het kinderkamertje vond ik wel super geslaagd. Het kleine smurfenhuis Team geel heeft zeker tactisch gestemd want oo ze vonden t zo mooi en ooo dit is gaaf en dan een 6 geven.....