Hazelnoot schuimgebak

Discussion in 'Gezondheid' started by Karen83, Aug 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    oh en let wel op dat de hazelnootpasta niet te hard is, ik zou hem 10 sec in de micro verwarmen, dan is het veel makkelijker!

Iertje81 likes this.
  2. Desse

Desse Bekend lid

Oct 11, 2017
    842
    920
    93
    Ik heb een week bananen met chocoladepaaseitjes gegeten in maart/april :D Praliné dan wel he! ;) Ohhh…

En wat ook lekker is, is een soort milkshake van banaan. Met 7-up, beetje suiker en banaan. En bananenkwark. Bij de Jumbo hebben ze ook bananenvlaai, die was ook heerlijk! Ik geloof dat ik een rode draad zie...

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik zou het niet doen, hazelnootschuimgebak. Heb het zelf veel gegeten bij de jongste en die heeft dus rood haar. De bakkers zeggen dat er geen verband is maar ik geloof er niks van.

Wollig, spruitje80, Iertje81 and 4 others like this.
  4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

Hier ook een kleine red head maar niet abnormaal veel schuimgebak gegeten hoor. Dus ik weet het niet. Misschien hebben die bakkers toch gelijk ;).

5. Bootcamp babe

Ik sluit niet uit dat meerdere etenswaren dit kunnen verzoorzaken. Wat heb jij veel gegeten? Of heb je soms je eigen haar geverfd? Of een kinkhoestvaccinatie gehad? Lareb noteert dit niet als potentiële bijwerking. Zo'n slechte zaak.

chrystel73 likes this.
  6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ai dat laatste ja... had ik misschien toch niet moeten doen. Had overigens ook een raketjes verslaving dus mogelijk dat haar haarkleur nog gaat veranderen naar geel. Dat sluit ik nog niet uit.

spruitje80 likes this.
  7. Bootcamp babe

Gunstig. Ik heb deze zwangerschap een raketjes verslaving. Misschien dus geen tweede redhead dan?

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,973
    33,649
    113
    Super! Dank je. :D

Share This Page