kleding en spreidbroekje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cizmo, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn dochtertje heeft sinds kort en spreidbroekje. Nu draagt ze er leggings onder, maar bestaat er ook iets voor tussen de beentjes en de beenstukken tegen het zweten? Ik heb gelezen over een sok kapot knippen en dat er ooit een site was waar je inleggers kon kopen. Helaas bestaat die website niet meer. Iemand tips?

En ook nog tips tegen het klittenband dat onze kleding kapot maakt? En dan het liefst iets dat er nog een beetje leuk uitziet.

Zou een gewone jumpsuit in een maatje groter met drukknopen bij de beentjes eroverheen kunnen?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

https://www.kiekhipwear.nl

Geen idee of ze ook iets hebben wat jij zoekt, deze site kreeg ik van de orthopeed. Onze dochter zit nu nog in het gips maar mag over 6 weken ook in een spreibroek, dus tips kan ik je nog niet geven.

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Dank je! Het is iets minder hip dan waar ik van hou maar misschien is zo'n korte broek wat.

Sterkte met jouw dochtertje. Gips lijkt me nog vervelender eigenlijk.

4. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
  5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Matirini, dank voor je antwoord. Hoe deed je ze er dan omheen? Heb je een foto als voorbeeld?
    Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
    Vind het wel een leuk idee met vrolijke sokken of beenwarmers!

6. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Welke spreidbroek heeft ze? Wij hebben hier de pavlik en de camspreider gehad. Ga kijken of ik een foto voor je heb.

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Lief van je! Ze heeft de campspreider.

Deel Deze Pagina