KNO problemen 20 maandjes zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moeder2017, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    Goedendag

Mijn zoontje van ruim 20 maanden heeft al vanaf de geboorte kno problemen het begon met de gehoortest bij de geboorte die negatief was
    Erna het entero virus met drie weekjes opgenomen in jet ziekenhuis ging om de virale vorm van hersenvliesontsteking hoge koorts niet eten sonde voeding gehad na vijf dagen na huis

Met zo 11 weken lag die boven in ze bedje en ik hoorde ineens iets raars ben meteen gaan kijken hij stikte bijna toen ik hem oppakte eenmaal beneden gaf die over en even erna werd die blauw en slap en stopte hij met ademen waarop ik meteen 112 belde en even erna kwam die weer bij moesten 2 nachtjes ter observatie blijven maar ze wisten niet wat het was geweest

Op en af vaak verkouden benauwd puffer gehad
    Uiteindelijk de gehoorondrzoek gehad bera daar kwam uit 45 decibel verlies door vocht beide oren moest wachten tot 11 maanden of het zou wegtrekken dat deed het niet

Hij had ook grote neusamandel die zijn wg gehaald en ook buisjes beide oren is met 11 maanden gedaan

Erna ging her wat beter hij at beter dat deed die ervoor bijna niet alleen bv ook vanwege de kma die hij heeft alleen bij de bv gehouden

Zijn lijntje bij het cb begon af te buigen hij ziet er ook altijd zo ziekjes uit terwijl hij genoeg slaapt alleen het eten is nu nog slecht hij weegt nu 9,2 kilo en 81 cm best licht en klein voor zijn leeftijd

Nu sinds paar dagen weer enorm snurken wat die eigenlijk voor de neusamandel eruit ging ook altijd deed en ook de ademstops die ik nu opmerk snachts hij ligt naast mij namelijk en zo zielig hij word zo vaak wakker kan zijn slaap niet vatten doordat zo moeilijk ademt al kussen geprobeerd op de rug maar helpt niet

Nu net de kno gebeld mag straks langs komen maar ben bang dat ze gewoon weer weg sturen van het is een virus gaat vanzelf over

Alles bij elkaar denk ik gewoon zijn amandelen die waren vorige keer al vergroot

Iedereen die hem ziet vraagt altijd is die ziek en wat is die klein ik heb 4 kinderen en ik weet elk kind is anders maar jk maak te toch zorgen

Andere moeder Mischien ervaring en tips alles is welkom

2. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    Sorry voor de typfouten en de missende leestekens ik typ vanaf me mobiel ben op werk

3. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Klinkt wel echt alsof zijn neusamandel weer aangegroeid is. Kan mij niet voorstellen dat de kno je zomaar weg zal sturen!
    Beterschap!

4. Moeder2017

Moeder2017 Actief lid

2 jan 2017
    281
    2
    18
    Ben inmiddels geweest zijn keelamandelen waren enorm

Die gaan er zsm uit dan kijken ze ook direct de neusamandel na en zijn buisjes hoop echt dat die opknapt

Deel Deze Pagina