kan dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marianne1984, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    iemand beweert dat haar kindje van net een aantal weken oud (ongeveer 4), al om kan draaien van buik op rug.
    kan dit?

2. ja dat kan, want de onze deed het met 3 weken ook :) gewoon een sterke baby denk ik ;)

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    als ie net ook zijn universiteitsdiploma heeft gehaald wel. moet wel een superbaby zijn, geloof er niet veel van.

groetjes, Miranda

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja dat kan.

Dan valt ie om.

:)

5. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    ik geloof er ook niet veel van, vandaar mijn vraag.

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

als ie al ver zijn hoofdje omhoog kan houden kan dat toch per ongeluk gebeuren? lijkt mij niet zo heel raar, en zeker als iemand het hier ook op het forum beweerd dat de hare het ook doet.....

7. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Er zijn altijd uitzonderingen he :)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Kan denk ik wel hoor. Die van ons kan het vanaf een week of 6. Is natuurlijk al wel wat ouder, maar lijkt me sterk dat er geen baby's zijn die het nog eerder kunnen. Net wat al eerder gezegd werd, als ze al heel goed hun hoofd omhoog kunnen houden, kunnen ze die zeg maar naar de zijkant "gooien" en dan draait de rest van het lichaam er achteraan. Zo doet Milan het iig.

9. die van mij doet het anders echt bewust hoor, niet dat ie zn hoofd omgooit. Hij zet zich echt af met zn armpjes en beentjes. Op het CB geloofden ze me ook niet en toen heeft ie de arts ook nog es ter plekke een demonstratie gegeven :) maar heeft er denk ik gewoon mee te maken dat ie met 42w is geboren en hij ook nog es best zwaar en sterk is van zichzelf (kon bij de geboorte ook al zn hoofdje overeind houden) dus wss gewoon een uitzondering :)

10. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Lijkt mij dat dit dan komt door overstrekken...

11. BoBam

BoBam Niet meer actief

Sven had hat wel dat hij op zijn zij draaide maar niet verder

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Demi kon 't ook al vroeg, maar alleen als ze zich zo kwaad lag te maken dat ze ging woelen zeg maar hihi

Maar sterke baby's zullen 't best wel kunnen misschien (en zeker nog eens 2 weken overtijd, die moet je er dan inderdaad bijtellen)

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    die van ons deed het bij 4 weken, maar dat was eenmalig, het schijnt te zijn dat het gebeurd door een spierreflex.
    daarna deed onze boef het weer bij 4 maanden.

maar ach uitzonderingen zijn er altijd, dus waarom zou het niet kunnen?

joyce

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

het kan zeker! Onze kleine kon het al de eerste week! wij geloofden het allemaal niet totdat we het zelf zagen :confused: Ik dacht steeds dat de kraamvrouw hem omdraaide :) Het is ook een heel sterk kindje denk ook dat het daar aan ligt. (goed hoofdje omhoog houden enz)

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie doet dit ook. hij hield bij 2 weken zijn hoofd al super goed omhoog. echt al een minuut ofzo. kijkt heel goed rond (vooral naar lichtjes) en ik heb al een paar x gezien dat als ik hem op zijn buik leg hij naar zijn zij of rug draait. je zou denken dat dit toeval is als het 1x gebeurd. maar is al meerdere keren gebeud. het kan dus wel. hij is gewoon heel sterk. niet alleen in zijn koppie maar ook in zijn benen. als ik hem laat staan dan zakt hij ook niet door zijn benen. (dit doe ik niet vaak want weet dat het slecht is voor zijn rugje)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Misschien kan het een keer per toeval gebeurd zijn, is hier ook een keer gebeurd, toen ze pas zes weekjes was, maar daarna duurde het echt weer weken, zoniet maanden eer ze het weer deed.

17. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    die van haar is met 38 weken geboren.
    zal wel toeval geweest zijn dan.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia was vier weken te vroeg, dus hier idd ook echt toeval, denk bij haar ook hoor.

Deel Deze Pagina