Zoals de titel al zegt: mijn baby is 4 maanden, ze zit een beetje krommig in de MC. Wanneer deden/doen jullie die extra padding/kussentje/verkleiner/hoe t ding ook heet eruit?
Toen ik het idee had dat ze niet lekker meer zat, toen ging ik proberen zonder en toen zat ze veel beter!
Uh.. even denken hoor. Met een maand of 3,5, denk ik? weet het niet eens zeker meer.. hij zat er echt niet meer lekker in, dus gewoon eruit gehaald. Hij zat meteen veel beter!
Bij mij is hij er ook al zo'n 3/4 weken uit, mijn zoontje is nu 8 weken. Heb alleen het kussen eruit gehaald, de hoofdsteun zit er nog in.
Hier na een week of 10 ook al. Ze zat er ook echt niet lekker meer in. Nu merk ik ook dat ze het zelf weer lekker vindt in de maxicosi!
Ik weet niet meer precies hoe oud mijn zoon toen was maar toen ik zag dat ie niet lekker er meer in zat ging de verkleinder eruit. Ze moeten we comfortabel zitten natuurlijk.
Ik heb het kussentje er ook al vrij snel uitgehaald. daar zat ze zo raar op.. ik denk toen ze 2 maanden was.. nu heb ik vorige week de voetenzak in de maxi cosi gedaan en heb ik de hoofdsteun er ook uit gehaald.. ik vond dat samen zo raar zitten.. zijn er meer die dat er toen hebben uitgehaald?
Die hoofdsteun is toch ook belangrijk voor als er een ongeluk gebeurt? Neem aan dat t niet tenruim mag zittennbij t hoofd toch? Darom heb ik hem nog laten zitten
ik denk dat het ook gewicht afhankelijk is? mijn zoontje is morgen 4 weken maar weegt maar 3180 gram.
Het kussentje heb ik er na een week al uitgehaald, kregen z'n hoofdje anders niet normaal onder de hoofdsteun, meneer zat er gewoon niet goed in, enorm opgepropt. Hoofdsteun zit er nu nog in, in de voetenzak. Hij is nu 11,5 week
Kussentje een week of 4 geleden er uit gehaald. Hier al een aardig flinke dame van 8 kg. Hoofdsteuntje zit er nog in.
hier vorige week de verkleinder eruit gehaald....t was echt proppen. (toen 64cm en 6300 gram) ook geen hoofdsteun meer....hoe doen jullie dat dan? de verkleiner doorknippen? wij hebben een maxicosi van 5,5 jr oud...zijn ze nu anders?
Alleen het kusentje uit de verkleiner halen. Weet niet hoe dat bij jou zit maarmhiernzit t zitkussentje lis. Daardoor zat hij er zo raar in.... Onze kleine is trouwens ongeveer even lang enneven zwaar als die vanjou