Hallo allemaal! Mijn tante heeft een hele goede vriend verloren en die heeeft belooft voor zijn vrouw muziek te downloaden en te branden.. Nou wil ze een nummer van andre hazes draaien die gaat over: Een biertje en een shaggie neem je me niet af/mag je me niet afnemen. pak je me niet af/ mag je me niet afpakken zoiets.. dat staat dus ergens in de tekst.. Wie kan helpen en weet welk nummer dit is?? we zitten al de hele avond te zoeken.. en hij heeft niet een paar nummers he hahaha xxx bloem
hee meid! Hier een hazes fan, maar die tekst ken ik niet hoor! succes met je zoektoch enne hij heef inderdaad maar een paar nummers en cd haha liefs xxx
Moeilijk zeg. Hij heeft zoveel liedjes. Misschien kan deze site je helpen. Andre Hazes songteksten (lyrics / songtext / lyric) Daar staan al zijn songteksten. Succes en sterkte
Andre Hazes songteksten (lyrics / songtext / lyric) Hier staan heel veel songteksten van hem op, misschien vind je daar wat tussen?
nee dat is echt de enige tekst die we weten.. erg he en ik ken echt veel nummers van hazes.. en die lijsten die zijn we dus aan het afzoeken.. maar daar komt echt geen einde aan..
Is ie dit: Kom niet aan mijn bier of aan mijn sigaret Dat zijn geneugten die ik nooit zou willen missen Ik kijk om me heen zij stopte meteen Ze zitten op een bank in het park of weken te vissen Da's niks voor mij, nee ik voel me nog vrij Ik zit nog volop in het leven en dat wil ik zo houden Ik hoef niet meer te rennen Ik heb ook geen haast Toch ben ik van binnen nog jong, soms sta ik verbaasd
Even iets heel anders.... maaruhhh ik kreeg te horen van begrafenisondernemen dat creamtoria liever geen gebrande cd's wil... (liever origineel), omdat anders de spelers kunnen blijven haperen..... (denk zeg het even, heb toen ook de originele cd's gekocht) het nummer kan ik je zo niet helpen....mn vent heeft een kroeg gehad en zegt het ook niets..... ben wel aan t zoeken voor je....
Wij moesten 2 dagen van tevoren de muziek brengen naar het crematorium en moesten daar samen met de mensen die de muziek regelden de CD afluisteren. Zo hadden we tijd genoeg om een andere te regelen. Maar bij ons vertelden ze niet dat ze het liever niet hadden.
Ja, ik weet ik word wat ouder: Kijk mij eens aan Wat zie je staan Ben ik voor jou nog de held of is dat veranderd Een rimpeltje daar Een grijze haar Ja ik ben nu wat sneller moe maar dat krijgt iedereen Als jij naast me liep Opeens naar me riep Ik houd je niet bij want je rent maar dat is nu over Je loopt me voorbij en roept tegen mij Loop toch eens eventjes door want ik heb niet veel tijd Ja, ik weet ik word wat ouder Maar dat wordt toch iedereen Echt 't is rot om te bekennen Ik word nooit meer nummer één Kom niet aan mijn bier of aan mijn sigaret Dat zijn geneugten die ik nooit zou willen missen Ik kijk om me heen zij stopte meteen Ze zitten op een bank in het park of weken te vissen Da's niks voor mij, nee ik voel me nog vrij Ik zit nog volop in het leven en dat wil ik zo houden Ik hoef niet meer te rennen Ik heb ook geen haast Toch ben ik van binnen nog jong, soms sta ik verbaasd
Ja, ik weet ik word ouder Kijk mij eens aan Wat zie je staan Ben ik voor jou nog de held of is dat veranderd Een rimpeltje daar Een grijze haar Ja ik ben nu wat sneller moe maar dat krijgt iedereen Als jij naast me liep Opeens naar me riep Ik houd je niet bij want je rent maar dat is nu over Je loopt me voorbij en roept tegen mij Loop toch eens eventjes door want ik heb niet veel tijd Ja, ik weet ik word wat ouder Maar dat wordt toch iedereen Echt 't is rot om te bekennen Ik word nooit meer nummer één Kom niet aan mijn bier of aan mijn sigaret Dat zijn geneugten die ik nooit zou willen missen Ik kijk om me heen zij stopte meteen Ze zitten op een bank in het park of weken te vissen Da's niks voor mij, nee ik voel me nog vrij Ik zit nog volop in het leven en dat wil ik