Hallo allemaal, Ik heb voor onze dochter heel veel shirtjes met korte mouwen liggen maar wanneer doe je die aan? Nu schijnt vandaag wel de zon maar weet niet of het warm genoeg is. Ben zo bang dat als ik er een romper onder doe met lange mouwen dat t weer te warm is. Wat doen jullie? Liefs kim
Ik hield meestal aan dat ik mijn kindje ietsje warmer kleedde dan ikzelf. Nu heb ik wel een kind dat het snel warm heeft Voor nu zou ik ook een romper zonder mouwen en tshirt doen. Je kunt altijd nog een vestje er overheen doen als het te koud wordt.
Ik heb mijn zoon vaak genoeg rompers lange mouwen met shirtjes korte mouwen aan getrokken! Nu krijgt mijn zoon ook gewoon lange mouwen... (5,5 week)
Dochter van 14 maanden heeft met dit weer steeds een shirtje met korte mouwen aan, ze heeft het snel warm en als ik voel dat ze het kouder heeft krijgt ze een vestje aan.
Hier draagt zoon ook korte mouw. Is nu 9 weken oud. Hier in huis is het echt niet koud namelijk. Buiten een dikker vestje eroverheen met dit weer. Als hij lange mouw aan heeft doe ik weer een iets dunner vestje buiten aan. Ik vind anders ook zo zonde van alle kleertjes. Daarbij moet ik lange mouw gaan kopen weer want maat 50 is echt te klein en heb niet veel lange mouw maat 56 maar aangezien wij op vakantie gaan en ik denk als wij terug komen dat die wel weer iets grotere maat heeft red ik mij ook prima zo. Als ik denk dat het echt kouder is romper lange mouw eronderr ipv korte.
Bij een baby onder de 6 mnd zou ik wel lange mouw doen met dit weer, het is hier iig nog geen 20 graden. Maar onder een korte mouw tshirt kan inderdaad prima een lange mouw romper!
Een vestje aandoen, of een bolero. Je hebt ook vestjes met kortere mouwen. Toch een extra laagje, maar niet helemaal bedekt. Of en dun zomerjasje. Kun je allemal uitdoen als het toch ineens opklaart