@Mammamuis en LovelyMe: Bedankt voor jullie tips! Ik drink nu de Floradix puur, maar ik zal het eens proberen met jus d'orange.. Hoop alleen dat ik daar geen maagzuur van krijg. En ik kreeg ook al de tip om het samen met vitamine c tabletten te nemen, dus dat is ook een optie. @Merah: Bedankt voor je uitleg! Als mijn HB over 2 weken nog niet noemenswaardig is gestegen, dan krijg ik ook bloedonderzoek. Ergens vermoed ik dus dat een van de andere oorzaken die je noemt verantwoordelijk is voor mijn lage HB, want ik heb nu toch echt al 4 weken mijn ijzerinname verhoogd. Het zou toch al iets verbeterd moeten zijn, lijkt mij.. @Shahrazed: Ok, dus dan zou er na 2 weken in principe wel degelijk een stijging moeten zijn door de Floradix. Dat gevoel wat je beschrijft is inderdaad heel herkenbaar. Ik ben "op", sleep mijzelf de dag door. Dat ken ik helemaal niet van mijzelf. Ik ben juist iemand die (ook in de zwangerschap) bruist van energie en eigenlijk pas gaat zitten als de dag voorbij is. Ik vind dit dus ook helemaal niet leuk zo.. Wil zo veel, kan zo weinig.. Maar we gaan ervoor. Ik zal over 2 weken dit topic even terug zoeken om een update te geven..