wie ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambe, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hey dames,

Sinds ik zwanger ben heb ik veel afscheiding draag ook inlegkruisjes.
    Kan niet zonder.
    Soms verlies ik zoveel..
    Was me 4 x per dag..
    Inlegkruisjes verschoon ik dan om de kwartier dan om de uur ligt eraan.
    Maar jeuk dat ik krijg!! Pff soms..

Word er gek van kan blijven wassen met water..zodra die afscheiding komt krijg ik jeuk..combi sperma doet pijn..

Wie kan me helpen..
    Ben al naar dokter geweest zegt kan niks vinden..

Ga maandag wEer bellen..
    Afscheiding stinkt niet is creme achtig..

Iemand tips ..

Alvast thanks.. Gr bambe

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Inlegkruisjes kunnen gaan broeien en je afscheiding verergeren, wist je dit? Ik gebruik daarom nooit inlegkruisjes en heb weinig afscheiding. Draag je katoenen ondergoed? Synthetisch ondergoed kan ook gaan broeien en wederom voor meer afscheiding zorgen... Teveel wassen is ook weer niet goed, want dan kan de zuurgraad van je vagina van slag raken. Dat kan inderdaad ook komen door je zwangerschap hoor.

Succes! Hoop dat het snel beter gaat...

3. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Katoen onderbroeken..
    Zonder inlegkruisjes blijf ik onderbroeken wisselen..

Pfff

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Misschien een ander merk inlegkruisje proberen? Sommige broeien wat minder dan andere, wie wet helpt het? En anders vaker verwisselen? Of met een speciale zeep wassen?

Ik hoop voor je dat het snel over is!!

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zou er niet elke keer voor naar huisarts gaan, zolang het er niet bruin uitziet of stinkt. Het hoort erbij als je zwanger bent.
    Weet niet hoelang je nu zwanger bent maar ik had er de eerste paar weken erg last van en nu af en toe. Er gebeurd nu eenmaal veel in je lichaam.

6. 4 keer per dag wassen is echt niet goed voor je vagina. Het verbaast me dan helaas ook niet dat het daar beneden enorm jeukt. Ik zou juist wél even naar de dokter gaan, omdat je aangeeft dat je enorme jeuk hebt... Dat klinkt toch als een schimmelinfectie, vind ik.

7. Username

Username Niet meer actief

Ik denk dat het beter is om meermalen per dag schoon ondergoed aan te trekken dan dat je inlegkruisjes gebruikt. Dat is echt niet gezond voor je vagina en je afscheiding wordt er alleen maar erger van.
    Ik heb uiteindelijk een extra stapel katoenen onderbroeken gekocht zodat ik genoeg heb liggen en niet perse vaker een was moet draaien.

8. Username

Username Niet meer actief

En wat bolkje zegt. Toch even langs de huisarts om uit te sluiten dat het een schimmelinfectie is.

9. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve bambe,

de symtomen die jij nu beschrijft zijn duidelijk een schimmel infectie ik heb er zoveel in mijn leven gehad. kan ze niet meer tellen. 4keer wassen per dag is ongeveer het ergste wat je kan doen. 1of max2 keer per dag wassen met alleen water geen inlegkruisjes en katoenen onderbroeken. en niet te strakken broeken dragen. naar de drogist en daar zalf halen (tegenwoordig zonder recept). geen enkele schade voor je zwangerschap. succes

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ja, en dus vooral katoenen onderbroek en daar waar mogelijk GEEN inlegkruisjes. Was je jezelf zo vaak omdat het anders nog meer jeukt? Of omdat het je schoon lijkt? In het laatste geval zou ik zeker snel overgaan op eenmaal wassen per dag. En zeker niet met een zeep, hoe speciaal ook. Ik heb dit namelijk zelf een tijdje gedaan en echt zoooooveel kriebel en ontstekingen en schimmelinfecties gehad, totdat ik ontdekte dat ik die zeep echt niet zo vriendelijk is als ze je graag willen doen geloven. Het duurde bij mij toen overigens wel een paar weken alvorens ik helemaal geen kriebel meer heb.
    Is je vagina overigens wel zuur? Anders zou je ook nog aan een blaasontsteking kunnen denken. Daar heb je tijdens je zwangerschap een verhoogde kans op. Bij een blaasontsteking hoef je overigens geen prik bij het plassen te hebben, persé. Maar stel dat je nu Cranberries zou nemen, dan maak je je vagina zuurder. Dit is goed anti-blaasontsteking, maar hardstikke fijn voor eventuele schimmelinfecties (die houden van zuur!).
    Ik zou dus misschien toch ook even langs de huisarts gaan en hem vragen; Wat is het? (eventueel suggereren om op blaasontsteking en schimmels te checken (kweekje laten zetten) En vooral ook even vragen wat zijn of haar tips zijn. Want wij andere vrouwen kunnen je wel bestoken met tips, maar of het waar is wat ik zeg dat weet ik niet heel zeker.

11. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Was me 4 x door de jeuk!
    Wil niet jeuken word erger..
    Ja onderbroeken genoeg maar op werk gaat moeilijk..
    Inlegkruisjes welk merk is beste?
    Zal thuis proberen zonder..buiten vind ik wel fijn..
    Dokter bel ik maandag..
    Ben 25 weken 1 dag zwanger..

Allemaal bedankt..

Vandaag geen jeuk..
    Echt dan 1 x per week dan hele dag.. Soms 2 x..kan ook aan me nieuwe was verzachter liGgen denk ik..

Deel Deze Pagina