Hoi meiden, Na een lange periode van onzekerheid (10 mnd klussen, 2 miskramen en bbz), nu eindelijk duidelijkheid sinds gisteren. Tijdens een kijkoperatie is mijn enige eileider getest en goedgekeurd door de gyn! Wat een opluchting!! Nu heb ik een vraagje, over anderhalve week heb ik mijn eisprong en wil graag deze maand eindelijk weer klussen voor t echie en niet om te oefenen... Maar gyn raadde aan om te wachten tot na mijn volgende menstruatie. Ik was nog half duf van de narcose toen ik hem sprak, en daarna zijn er nog wat vragen komen opborrelen.. Ik heb vanmiddag een belafpsraak, maar ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Wie is er in dezelfde maand van een hsg zwanger geraakt zonder problemen? Wat zou de reden zijn om te wachten? Misschien is het baarmoederslijmvlies aangetast en kan het vruchtje daardoor niet goed nestelen?? Of is het iets anders? Iemand ervaringen hiermee?!
Hoi, Wat fijn dat je bent goedgekeurd! Ik heb zelf helaas geen antwoord op je vraag, maar als je hem onder het kopje 'vruchtbaarheidsbehandelingen' plaatst, dan denk ik dat er wel meiden zijn die je kunnen helpen. Succes!
Wat fijn dat je goedgekeurd bent! Een hele opluchting natuurlijk. Geen ervaring (nu nog) maar volgende ronde krijg ik ook een hsg, als ik dit ronde niet zwanger raak. Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen. Ik lees mee
Hsg niet gehad maar ik heb 2 weken geleden een hysteroscopie gehad onder narcose waarbij een klein beetje littekenweefsel weggehaald is en wij gaan er deze ronde ook meteen voor. Mort er wel bijleggen dat ik de pil moest slikken en wel een pilbloeding heb gehad 6 dagen na de hystero.
Ik heb bijna 6 jaar terug een HSG gehad en diezelfde ronde werd ik zwanger van de oudste. Die ronde was mijn eisprong ook een ruime week later als normaal. Ze hielden toen de eisprong bij dmv echo's en ikzelf gebruikte ovutesten