huid van de buik spant enorm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maria230976, 30 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria230976

    29 sep 2005
    14
    0
    0
    wao moeder
    Soest
    Hallo,

    Ik heb maar een vraagje,

    Ik ben 28 weken zwanger en heb erg last van een strake huid van mijn buik. De kleine ligt wel veel met zijn billen te duwen maar toch leuk is anders. Dit is mijn vierde baby maar deze zwangerschap valt erg zwaar, ik kan weining doen op lichamelijk vlal en moet echt alles uit handen geven. Ik zeg altijd zwanger zijn is geen ziekte maar.............voel me flink belabberd zeg. Kent iemand dit ook?? groetjes Maria
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    nee helaas niet, ben wel ergmoe maar dat komt door de ijzer tekort, maar ben nog steeds aan het werk hoewel ik wel aan het aftellen ben hahaha
     
  3. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    ja ik herken dit wel bij me eerste zwangerschap ging alles echt perfect en nu bij me tweede NOT!
    Ik ben tot week 20 misselijk geweest elke ochtend overgeven ik kreeg er zelfs bloed van uit me keel en neus.
    Daarna was ik er vanaf en ging het ff goed wel veel moe en duizelig toen kwam ik in me 28 week aan en kreeg ik ineens hevtige steken in me onderbuik en schaambeen bleek het dat de baby al aan het indalen was ik kon twee dagen niet rechtop lopen.
    Ook kreeg ik ineens last van spataders precies op me schaamlip die heb ik nu nog me schaamlippen zijn ook helemaal opgezwollen en zijn nog steeds best pijnlijk dus de sex valt nu ook heel wat tegen alles wat me vriend doet doet gewoon zeer van onder :cry:
    Nu ben ik 37 weken zwanger en heb ik dus al twee weken last van voorweeën en ook nog eens een gekneusde rib auw auw kan haast niet liggen dus slapen gaat ook slecht.
    En alsof dat nog niet genoeg is heb ik ook nog eens ijzer tekort door me bloedarmoede ik slik nu dus ook staalpillen.

    Maar gelukkig moet ik nog drie weken dus nu nog ff volhouden
    ook me huid staat erg gespannen op me buik lijk wel of ik op ontploffen sta in me album heb ik een foto van me buik die heb ik gister gemaakt.

    groetjes Joella
     

Deel Deze Pagina