Hallo allemaal. Vorig jaar mei heb ik op dit forum onder ´miskraam´mijn vraag gesteld omdat ik vermoedde dat ik een miskraam kreeg. Dat was ook zo en nadien heb ik er nog 2 gehad. 3 Miskramen in totaal. 5 Januari heb ik wederom positief getest met meteen een duidelijke streep. Super blij was ik! Afgelopen zaterdag heb ik voor de gein nog een keer getest met de Clearblue en daar knalde de plus (verticale) vanaf. Een opluchting. Maar omdat ik weinig tot niks voelde de afgelopen dagen (tsja, dat krijg je als je 3x een miskraam hebt gehad) heb ik vandaag wederom getest met de Clearblue. Hij was minder duidelijk, het verticale lijntje was nu net zo duidelijk als de horizontale. Hij knalde er niet vanaf om het zo maar te zeggen. Ik ben als de dood nu dat het misgaat. Heb mijn vraag ook al aan de verloskundige op dit forum gesteld en zei schrijft dat het normaal is? Wie heeft dit ook meegemaakt of kan me er wat meer oververtellen? Heel stom misschien, maar ik ben me al aan het voorbereiden dat dit ook niet goed zal gaan. Groetjes, Chantal. P.S. ik krijg volgende week woensdag een inwendige echo om te kijken hoe ver ik ben.
Dat is inderdaad vrij normaal. Weet niet hoelang je nu zwanger bent, maar naarmate de zwangerschap vordert word het HCG hormoon ook minder Zal een boel verklaren dus!
Maar ik ben nog niet verder dan 7 of 8 weken. Dan moet het toch nog steeds vreselijk stijgen? Ik zit zo vreselijk in de rats! Nog iemand?
dat klopt loca, maar elke test is weer anders ook al is het hetzelfde merk. het kan zijn dat de concentratie HCG gewoon sterker was de eerste keer dat je testte en dat je nu iets meer gedronken had. maak je niet al te druk. daarbij mocht je een miskraam krijgen dan daalt het HCG niet zo snel. het blijft nog weken zichtbaar via een zwangerschapstest. verheug je lekker op woensdag, en probeer te ontspannen.