hb omhoog krijgen

Discussie in 'De lounge' gestart door senta, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou met je arts overleggen.
    Op mij komt dit heel serieus over, en dit moet ook serieus in de gaten gehouden worden, en serieus mee omgegaan worden. Ook omdat je zwanger bent!

Ik zou dus je dokter bellen en vragen wat je het beste kunt drinken en eten.

Alle tips hier zijn natuurlijk aardig en welkom, maar we zijn geen dokters en weten niet wat wel of niet goed is in jouw (medische) situatie!

Ik hoop dat alles goed is met jou en met je kindje! En ik hoop op een goed herstel! :)

2. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.513
    8.437
    113
  3. Lady Mary

Lady Mary Lid

15 nov 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben t eens met ShampooL zij het wel dat je hiervoor naar een diëtist kunt. Al dan niet één vanuit het ziekenhuis. Een diëtiste kan je het best (mogelijk nog beter dan je arts uit het ziekenhuis) adviseren wat je kan eten gezien je zwangerschap, je lage HB en de problemen met je lever en alvleesklier.

4. senta

senta Niet meer actief

Ik heb de gyneacoloog gebeld en er is contact geweest met de maag darm lever arts, ze willen dat ik tot aan de volgende controle bij de gyn. over ruim 2 weken niets doe behalve ijzerrijke voeding nemen eventueel roosvicee ferro, dan gaan ze opnieuw prikken en kijken wat nodig is, als het inderdaad van het vele vocht afkomt dan gaat het zich ook weer herstellen maar heeft heel veel extra toevoeging geen zin ook. omdat ik komende week nog heel veel vocht moet nemen om te spoelen.

Dan gaan ze verder kijken wat er verder gedaan moet worden en zal ik eventueel een ijzerinfuus krijgen maar ze verwachten dat het deels zelf weer gaat herstellen, ik mag absoluut geen medicinale hulpmiddelen nemen, dat is op dit moment een te grote aanslag voor mijn darmen.

Dus we gaan maar mega gezond eten en hopen dat het letterlijk vanzelf goed gaat komen, hopelijk zit het eens mee.

Dank jullie wel voor de tips.

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Oeps... Wat stom! Was zeker ochtend toen ik het typte ;);)
    Sterkte in ieder geval!

6. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Je zou ook floradix kunnen gebruiken, dit is op natuurlijke basis en gewoon bij de kruidvat enzo te verkrijgen.

7. Username

Username Niet meer actief

Floradix. Maar dat is vast al gezegd ;) ik heb veel bloed verloren bij mijn bevalling en had een heel laag hb. Dit hielp heel goed. En t is een natuurlijk middel. Ik vond de tabletten fijner dan het drankje.

8. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Echt even GEEN melkproducten nemen!

Zeker als je problemen hebt met je darmen is het beter dit even helemaal uit je eetpatroon te verwijderen.

Sterkte hoor!

9. yem

yem Niet meer actief

Mijn gynaecoloog adviseerde om weer aan de foliumzuur te gaan, ik was toen in de 2e helft van de zwangerschap ;)

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Floradix!
    Superspul!

Deel Deze Pagina