Wat vind je mooi en minder mooi aan je zwangere lichaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyengel, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou de titel zegt het al.. wat vind jij mooi aan je zwangere lichaam, en wat vind je minder mooi (of gewoon afschuwelijk of lelijk?)

Ik trap wel af.

Mooi vind ik: mijn buik, de vorm ervan en dat het duidelijk te zien is!
    Ok ben ik blij met het feit dat mijn borsten bijna 2 cups zijn gegroeid :)
    Verder dat mijn lichaam nog hetzelfde is gebleven, ben niet breder of dikker geworden naast buik en borsten.

Minder mooi vind ik: de striae en mijn uitgeplopte navel.. verschrikkelijk vind ik die navel, bleh. Als ik wat straks aan heb zie je ook zo'n bobbeltje zitten, schaam me daar echt voor :)

Nu jullie!

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Mooiste, mn buik mijn (gezichts) huid en dat ik niet zo gek veel ben aangekomen.

Minder mooi dat ik een mega puist op mn rug heb hihi...

Mijn navel is nog steeds niet "geplopt" trouwens. Ook (nog) geen striae te bekennen. En over de striae las ik laatst hier op t forum ergens een mooie zin.

Je bent een tijgermama die haar strepen verdient heeft. Zoiets geloof ik, en je buik is wel je huisje waar je kostbaarste bezit 9 maanden in heeft gezeten. Koester dat meis en geniet van je zwangerschap.

En waarom zou je je schamen je bent mooi zoals je bent. En vooral als je zwanger bent. Geplopte navel of niet ;)

3. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Haha ik zit juist met smart te wachten tot mn navel gaat ploppen :p vind dat er grappig uitzien.
    Het minst mooie aan mn lijf vind ik de puistjes die ik het begin had, en de littekentjes die er nu nog van zitten. En de dikke enkels van het vocht op warme dagen.
    Aan mn striae stoor ik me niet. Mooiste vind ik mn buik en dat ik nog wel taille heb :)

4. Zo super gestreept ben ik trouwens niet hoor. Zitten een paar hele lichte streepjes, opgelopen tijdens de zwangerschap van mijn dochter* dus op zich koester ik ze sowieso! Maar hoop wel dat ze niet erger worden.
    En tsja die navel.. iedereen vind het grappig, soms is het 'ding, dong!' als geintje maar blijf me er toch voor schamen..

5. c0rr

c0rr Lid

7 mrt 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooiste: mijn buik,echt super trots op,mooi rond, en in m'n gezicht zie ik er zo lekker gezond uit.
    Wat ik echt erg vind is de 'vetjes' bij oksel,die plooi. nooit gehad,hopelijk verdwijnt dat net zo snel als het kwam. en een flinke maat meer op benen mag ook wel weer verdwijnen.

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Mooi

Buik!!!
    billen ( norrmaal geen)
    Benen ( normaal spielen benen )
    Huid

minder blij. Borsten! Van f nu al een enorme h cup. Erg lelijk......

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

mooi me buik die is echt lekker dik heerlijk....
    me gezicht is niet veranderd dus ben ik blij mee

wat ik minder mooi vindt zijn me borsten ze waren al groot maar nu zijn ze nog groter en kom je vaak de truitjes niet meer in snik snik en met zwangerschaps kleding is het ook passen en meten pffff....

8. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi me buik en borsten

Minder mooi heb echt een dikke kop gekregen hihi

9. 23mama

23mama Lid

23 jun 2012
    48
    0
    0
    Noord holland
    Mooi: buik!

Minder mooi: die olifante voetjes plus enkels

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mooi, mijn nagels.
    Minder mooi, de rest.

11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Mooi:
    - de vorm van m'n dikke buik
    - m'n huid. Nog nooit zo weinig pukkeltjes e.d. gehad!

Niet mooi:
    - striae
    - olifantenpoten
    - baardharen (gelukkig wel blonde dons, maar toch)

12. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Ik vind mijn borsten echt geweldig :cool:
    Van een B naar een bijna D cup, snap nu eindelijk waarom mannen zo gek zijn op mooie volle borsten :D:D:D

Verder vind ik alles eigenlijk nog wel redelijk normaal en zou ik nu niet als mooi benoemen ook al ben ik trots op mijn buik ;)

Striae heb ik al gehad door de andere zwangerschappen en het enorme schommelen van mijn gewicht die afgelopen jaren.

13. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Mooi:
    - mijn buik, die alleen aan de voorkant zit waardoor ik nog steeds een taille heb
    - mijn borsten, maatje meer
    - mijn huid, nog nooit zo weinig pukkeltjes en jeuk gehad

Minder mooi:
    - mijn billen en benen, zijn net een maanlandschap

Al met al behoorlijk tevreden dus :)

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Mooi: mijn lichaam blinkt mooi... Ziet er niet vettig uit hoor maar echt heel proper blinkend. Moeilijk uit te leggen. Ook vind ik mijn haren veel mooier, ze glanzen trwijl ik ervoor dof haar had. Mijn buik vind ik ook mooi alleen niet o praktisch. :)

niet mooi: krijg af en toe puisten op men rug, de geplopte navel, vocht in en hele lichaam dus ik zie er echt dik uit tegenover mijn normale uitzicht. :)

ik denk dat het dat zo een beetje is. Haha dat lucht op!!

15. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ja voor ik het vergeet: mijn borsten zien er perfect uit!! Ideale cupmaat en de vriend vind ze geweldig. Wat ga ik die missen achteraf :(

16. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mooi: mijn buik: draag alleen van voren, waar ik heel blij mee ben. En ook hier weinig tot geen pukkels, terwijl ik van mezelf een onregelmatige huid heb.

Niet mooi: Cellulitis op mijn benen en mijn (iets) dikkere billen. Moet sowieso wennen aan een dikker lichaam.

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Mooi=
    Buik
    borsten
    uitstraling

Minder mooi=
    Daaaaaaaag taille..:(

18. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    mijn buik vind ik echt heel mooi..heb echt zo'n mooi rond buikje..als je mij van de achterkant ziet zou je niet zeggen dat ik zwanger ben..pas werd ik nagefloten door iemand in een werk busje..maar toen ik me omdraaide zag ik zijn gezicht veranderen hahaha. mn schoonzusje zou trouwens pas nog tegen me dat ik er nu heel volwassen uit zie (???)..en volgens mn schoonvader ben ik wel iets voller geworden, en daar bedoelt hij niet alleen mn buik mee haha er ben erg slank..sommige mensen noemen het gewoon dun, maar daar kan ik niks aan doen.

Maar vooruit..wat ik echt niet mooi vind...!!
    .....is mijn navel!! en idd als je een strak shirtje aan hebt zie je daar echt zo'n bobbeltje..bah!! nee dat vind ik echt maar niks hahah. en verder..ik had altijd hele mooie borsten, maar die zijn nu bijna een keer zo groot. Mijn hele gezichtshuid zit onder de pukkels..ik kan aan het smeren blijven.

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hihihi jullie noemen allemaal jullie navel als niet mooi, maar ik heb helemaal geen knobbel;), bij mij zie je dus een gat zitten als ik een strak shirt aan heb..
    Dat vind ik ook niet lelijk ofzo.

Mn buik vind ik wel mooi, mooi van voren, je ziet aan de achterkant niet dat ik zwanger ben haha

Minder mooi, dat ik me niet fit/lekker voel en dat zie je vast wel terug in m'n gezicht, ogen e.d.?!

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Deze zwangerschap tot nu toe. (17w)

Mooi

- Super gave huid
    - Heb de zwangerschaps 'Glow'
    - Mijn borsten cup 70 F
    - Buikje natuurlijk

Minder mooi
    - Mijn pigment is hyper aan het worden
    dus ik vertoon op mijn arm enigsinds wat vlekjes.
    - Ben erg dun geworden verder van al het overgeven, mis dus wat vetjes nog hier en daar.

Bij mijn dochter

Mooi:
    - Mijn gigantische buik op het einde
    - Mijn haar
    - Dikke bille :p

Minder mooi:
    - Iets slechtere huid
    - Beetje striae op het einde (maar is weer mooi hersteld!)
    - Dikke enkeltjes op het laast

Deel Deze Pagina