Hoi dames! Nou, de titel zegt het al denk ik Ik vroeg mij af wat dit precies is en of het kwaad kan. Normaal had ik de vk gebeld, maar het is natuurlijk zondag en ik wil ze niet onnodig lastig vallen. Liefs, Rachelle
Het is grote kans dat het bandenpijn is - niets om je zorgen over te maken, enkel een goed teken dat je baarmoeder groeit. Alles over bandenpijn | Mama en Zo
Bij niezen span je heel snel je buikspieren aan. Je banden protesteren dan omdat ze onberwachts ineens uitgerekt worden
Hi, Ik herken wat je bedoelt. Wat bij mij helpt is, wanneer ik moet niezen dat ik wat extra druk geef met mijn handen op mijn buik en dan doet het ietsjes minder zeer. Sterkte!
Ooh gelukkig! Ik zat al allerlei enge dingen in mijn hoofd te halen... Nergens voor nodig dus. Bedankt voor de tip @petitmonsieur, ik zal het proberen!
Dat zijn je banden, waar je baarmoeder als het ware in hangt. Het heeft dus niks met je baarmoeder zelf te maken, het is een soort van spierpijn. Je kunt het ook hebben als je opstaat, als je een plotselinge beweging maakt, als je ineens heel erg moet lachen, bij niezen. Dat kan totaal geen kwaad en is heel normaal.
Jaa heb ik ook! Had het toevallig gisteren toen ik liep.. Deed zon zeer dat ik gelijk even op de grond moest zitten (gelukkig was het thuis haha) Schijnt dus bandenpijn te zijn... En kan idd geen kwaad.. Wat ook helpt is je benen een beetje omhoog doen en buigen (wel als je zit natuurlijk 😂 of beetje naar voren bukken als je staat.. Dan is de druk en spanning meer van je buik af en is die schok ni zo heftig! Succes met niezen 😉