hai ik zoek een restaurant waar je goed ken eten, in zoetermeer, leidschendam of den haag. maakt niet uit wat het is, als het maar een beetje betaalbaar is.
www.iens.nl daar kijk ik altijd Weet niet of je van sushi houdt? Maar je hebt in Scheveningen Tokyo cafe en in Zoetermeer Shabu Shabu.
Restaurant Delphi zoetermeer, Grieks Specialiteiten Ook leuk: Ze hebben het keurmerk van de smaakpolitie!
Ik was vorig jaar met mijn familie bij De Connaisseur in Den Haag centrum,overwegend Europees eten tegen een redelijke prijs. Wij vonden het heerlijk en de bediening was super en de sfeer gezellig.
leuk mét en zonder kinderen... kapitein haak - Leidschendam (naast den haag) Captains Club het familierestaurant van Nederland
@mamak dat ziet er echt super uit hahahahaha vooral ook voor de kleine, ik ga het hier bespreken super. is het daar vaak druk? xxx
Tsja.. druk.. ligt eraan hoe laat en welke dag.. zou wel reserveren.. doen wij ook altijd voor zekerheid... wij komen er vaak wat later, zo rond 19.00 uur.. dan zijn de gezinnnen met peuters en kleuters aan het afronden met eten enzo.. het eten is heeeeeeeeeeeerlijk.. echt mijn favo restaurant.. wij komen er inmiddels al 4 jaar... en hebben daar ook onze bruiloft gevierd.. kennen de eigenaar ook goed enzo.. tis elke keer weer een feestje om heen te gaan
Wij gaan regelmatig eten in Rotterdam bij Shabu Shabu. Ze hebben nu ook een filiaal in zoetermeer. www.shabushabu.nl Voornamelijk Sushi en ook warme gerechtjes. Betaalbaar en zo lekker.
@mamak, we zijn gister geweest hoor,was erg leuk en lekker. bedankt voor jullie reactie deze mag opslot
hai hai ik bn niet zwanger hoor maare sushi heb je toch in verschillende soorten, of mag je dan geen eene sushi???