Wasdroger stuk, valt het te doen zonder droger met meerdere kinderen?

Discussion in 'Mama en gezin' started by Ssaarr, Oct 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Pff hebben wij weer, onze wasdroger stuk...

Hij draaide echt elke dag en ik gooide er alles in.
    We hebben momenteel niet het budget om een nieuwe te kopen.
    Dus we zullen de was moeten ophangen.

Valt dat te doen?
    Wij hebben 3 kinderen 1 daarvan is baby

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Het zal zeker wat meer tijd kosten, maar is prima te doen. Ik gebruik de droger alleen voor mijn was met allemaal sokken, onderbroekjes etc., anders ben ik zolang bezig met ophangen. Maar het gaat ook best zonder.. Duurt alleen lang. Helemaal als je altijd alles erin gooide, zal dat best weer even wennen zijn denk ik ;)

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Tsja of het bij jullie kan weet ik niet. Ik kan alleen zeggen dat wij het nog nooit gemist hebben. (We hebben wel 2 kinderen)

Ik denk dat het ook een flinke besparing is...

4. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    Zeker te doen. Alleen. ... moet je echt op tijd wassen en droogrekken hebben. Zet deze dan ook in de warmste kamer.
    Of hang dingen die je snel nodig hebt op de verwarming.
    Hier 2 volwassenen en 2 kinderen en t lukt prima zonder droger.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Tuurlijk kan het, maar ik zou hem niet willen missen. Ik doe niet alles erin, de was die ik aan de lijn droog doet er in de winter vaak 2 dgn over om te drogen en voor beddengoed zou ik geeneens plek hebben. Wij hebben 4 jaar geleden een tweedehandse Miele droger gekocht voor €75,- en hij droogt nog steeds als een zonnetje :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan wel. Zeker nu de kachel weer aan gaat. Baby spul is vaak zo droog als je het snel wilt hebben. Sneller soms als een drooger.

Als ik lui ben alles in.droger. ben ik b actief. Gaat alles op droogrek of was lijn.

Zet droogrek voor radiator dan is het zo droog.

Kijk anders op marktplaats voor een tweedehands.

Maar op je vraag ja het is te doen.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Hier wordt de droger nauwelijks gebruikt, hang bijna altijd alles op. Ik kan op zolder 2 wasjes kwijt dus probeer dat daarop een beetje te plannen. Zeker in de winter duurt het drogen zo wat langer.

8. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Hier droogt het voor geen meter. De handwas doet er twee dagen over om te drogen. Heb dus echt wel een droger nodig.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

hier laatst de droger kapot nou binnen een week had ik weer een nieuwe

kan er niet zonder mee

10. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Alles kan, maar ik zou het toch een kleine ramp vinden. :D

11. tuc

tuc Niet meer actief

natuurlijk kan dat zonder...heb ook geen droger en met 3 kinderen had ik er ook geen gehad.

12. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ik kan niet zonder mijn droger, alleen in de zomer als ik buiten kan drogen.
    In de herfst/winter lukt het mij absoluut niet om alle handdoeken en beddengoed van 2 volwassenen en twee kinderen binnenshuis te drogen. Ik heb daar niet genoeg ruimte voor en als het op de warmste plek zou moeten moet het in de woonkamer....eh, nee dus

13. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ben gestopt met kinderkleding in de droger doen omdat het naar mijn idee te snel krimpt.
    Voor beddengoed en handdoeken vind ik t ideaal. Maar voor de baby er was had ik ook geen droger en ging het ook goed. Je zult wel wat vaker moeten wassen omdat je rekening moet houden met de droogtijd. Dus beter elke 2 dagen wat wassen dan alles 1x per week.
    Oja idd in de warmste kamer droger maar zet ook een raam op een kiertje ivm vocht.

14. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Achter elkaar wassen. Is de was droog, meteen zorgen dat de volgende opgehangen kan worden. Eventueel droogrekjes aan de slaapkamer deuren en beddengoed in het trapgat of 's nachts in de woonkamer. Je zal igg goed moeten bij houden én ventileren. Maar hé, dat gaat vast wel goed komen! :)

15. chantal6790

chantal6790 Actief lid

May 13, 2013
    368
    10
    18
    Ik heb een droger maar gebruik alleen hem voor het beddengoed :) vind altijd dat kleren minder mooi worden. Ik heb 2 kids die iedere dag schone kleren aanhebben en 3x in de week en laat het drogen aan waslijntje en de kachels op de slaapkamer. Ik laat smorgens de wasmachine draaien en kan het dan rond uur of 12 ophangen. 1.5 later is het meeste wel droog.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,073
    113
    Wij hebben net een maand zonder droger gedaan. Die van ons was ook kapot en wilde ook kijken of we zonder konden, maar het lukt ons niet. Vooral niet als het beddengoed moet worden gedroogd en de enige plek waar wij de was nog echt op kunnen hangen was in de woonkamer, ja, dat werkt dus niet echt.

17. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Kan zeker zonder. Ik heb sinds een half jaar een droger gekregen en gebruik die alleen als ik iets snel droog miet hebben in de winter.

Wat ik altijd het moeilijkst vind zonder droger is de overgang van zomer naar winter. In de zomer is alles snel droog en in de winter duurt het ineens weer heel lang.

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

Jun 21, 2007
    808
    1
    18
    Oh lijkt me echt vreeeeselijk...sokje voor sokje te moeten uithangen.(ondergoed/sokken/handdoeken/beddegoed gaat hier in droger)
    Hier droogt kleding momenteel voor geen meter,pas na 1,5/ 2 dagen is het droog.

19. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Ja ik baal enorm. Nu doet hij het weer ineens.
    We hebben een miele droger. Hij gaat wel aan en de lamp binnen in gaat ook aan als ik de droger open doe.
    Maar het lampje start knippert vaak niet waardoor hij dan niet aan gaat.

Wat zou dat kunnen zijn?

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,255
    6,152
    113
    Ff googelen met type nummer en vraag.

Ik zou het niet kunnen zonder droger, maar heb dan ook geen ruimte om alles te drogen. Ja inderdaad in de woonkamer, maar dus geen optie.
    Heb gem. nu 2-3 wassen per dag, zo snel droogt het echt niet bij mij.

Share This Page