Wij zijn bezig om onze tuin een stukje kindvriendelijker te maken. Nu wil ik ook nog een leuk speelhuisje of iets dergelijks hebben, dus ik ben op zoek naar inspiratie. Wie wil hier een foto plaatsen van speelhuis/speeltoestel/glijbaan/zandbak/watertafel, enzv?
Jemig wat een aso-prijzen zeg, voor speelhuisjes! Ik zou nooit en te nimmer meer dan 160 euro neertellen voor een speelhuisje - ook al is hij dan van de Intertoys.
Wij dempen binnenkort de vijver en zijn voor die plek ook aan het kijken naar een speelhuisje. Weet nog niet precies wat..vind die houten huisjes ook wel leuk. Het budget is ongeveer 500 euro. Maar ik wil wel dat er jaren gebruik van gemaakt kan worden. Vandaag toevallig hier zitten kijken: speelhuisje - Liesjes Speelgoed
Wij hebben de alice uit de link van daandaan onder de houten huisjes. Onze zoon heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen en is er zot van. Tot 2 weken geleden stond ie in de woonkamer en nu buiten helaas nog niet buiten kunnen spelen vanwege t gezellige weer
Wij hebben momenteel deze te koop staan Marktplaats.nl - Speeltoesten klimtoren van kunststof zelf in te delen - Speelgoed | Buiten | Speeltoestellen en Speelhuisjes We Willem graag een dubbel houten huis met loopbrug ed ertussen
Nee helemaal niet komt in mooie panelen echt prima te doen. En wij zijn er ook helemaal weg van en iedereen die hier komt ook.
Fijn om te horen. Het is ook echt een heel tof huisje! Maar stiekem kijk ik ook naar huisjes waar ze eventueel straks met vriendinnen in kan slapen. Dus iets van 180 lang of zo. Ben nog aan het twijfelen..
Dit huisje hebben wij ook Die auto toevallig ook En nog een glijbaan van little tikes een wip kip een trampoline en een schommel. monkey town is er niks bij
speelhuisje van onze zoon.. en dadelijk ook voor onze dochter Was z'n geld zeker waard, hij speelt er veel mee/in.