Wie heeft er ook een December kraslot en wat moeten jullie nog? Pff word er gek van ik hoef nog maar 3 boompjes voor de 100.000 en zal je zien dat ik er nog 1 nodig heb en iemand anders ermee vandoor gaat zoals gewoonlijk zo'n geluk heb ik dus echt niet O verder heb ik 1 rij helemaal niet en de rest maar 1 of 2 van
Ik moet ook nog 3 boompjes! Haha ik zat vandaag de achterkant te lezen. Als je boven de 5000 euro wint moet je bellen. Dan heb ik zoiets van .. hmz, zal er dan ooit iemand werkelijk meer dan 5000 euro winnen? Ik heb alvast 1 euro (5 december) Het valt me mee dat ik niet de enige ben die hem netjes per dag open maakt. Alle anderen hier hebben hem meteen open gekrast toen ze m kregen
haha mijn vriend wilt alles open maken omdat het hem te lang duurt zover ik weet is er ieder jaar 1x de 100.000 gewonnen.
Wouw.....netjes 1 vakje per dag krassen? Wij hebben met Sinterklaas elkaar 2 krasloten gegeven (vriend en ik) en deze gelijk, onder het genot van warme chocolademelk en speculaas, opengekrast. Ik had 5 euro, hij 3.
Ow jee, al 3 die nog 3 boompjes moeten? Zal 1 van ons 3-en de grote winnaar zijn? Mijn man had zijn lot ook meteen open gekrast hoor! En dan ben ik nog wel de ongeduldige van ons 2
Mijn zwager haalt er altijd meerdere en krast gelijk open Vorig jaar hebben we toen voor hem meer als 40 kaarten ingeleverd En een totaal bedag van 250 euro binnen gehaald hahahahh
Dus maar 50 euro winst op 40 kaarten? Nou dat beloofd veel goeds, maar niet heus Vrees dat ik dan blij mag zijn met mn 1 euro
ik heb er 3 gehad bij de 1e had ik 8 euro en bij de 2e had ik 3 euro en bij de 3e had ik niks ik kan die dingen ook niet keurig per dag open maken hoor
Nou wij (zus broertje en ik) kregen er één van mijn moeder, mun zus en broertje hebben direct alles opengekrast... De een 3 euro de anders niks, moest nog 1 boompje! Ik eerste dagen netjes een voor een, tot vorige week... Maar he-le-maal niks natuurlijk, zou ook eens niet zo zijn!
Het is altijd als je voor een grote prijs nog 1 nodig hebt win je het toch niet en heb je ook helemaal niets gewonnen. Moet zeggen ik krijg het kraslot ieder jaar cadeau maar zo om het te kopen irriteer ik me gewoon aan Dayzers heeft voor mij meer succes. Doe sinds begin november mee en heb al 4 x prijs gewonnen en eerste keer was meteen 100 euro
Ja ja hier nog iemand die per dag krast (Nouja, wel soms 2 omdat ik het gewoon vergeet). Ik had hem mijn man gekocht en ik ben wel diegene die krast . Succes
ik had mijn man eentje in zijn schoen gegeven met sinterklaas maar ik was een avond alleen thuis en heb toen alle vakjes opengekrast geen prijs trouwens
Hier ook iemand die netjes iedere dag een vakje open krast alhoewel het wel moeilijk is. Moet er nog 4 voor de 100.000.
Wij doen ook iedere dag netjes 1 vakje hoor. Vind dat anders de lol er snel vanaf is ... Ik heb niet veel boompjes, maar wel redelijk wat kaarsen. We moeten er nog drie voor 5.000. Zou toch leuk zijn! Groetjes, Josien Edit: net die van vandaag opengekrast... nog maar twee kaarsen te gaan!