beste dames, graag heb ik ff advies nodig. aan de berekeningen gezien ben ik nu 6 of 7 weken zwanger. wel een tussen bloeding gehad wat leek op een ongesteld heid. de zw testen zijn nog steeds positief.positiefer kan niet. nu sinds 4 dagen lage rugpijn, en vandaag slijm met helder rood bloed. die pijn is best heftig dat lopen zelfs pijn doet. ik heb de verloskundige gesproken om dat ik graag medicijnen wil tegen de pijn. zij raad dit echter af, maar wat nu..... zoo veel vragen. wel heb ml en ik gister gemeendschap gehad, zij zij dat het bloeden ook daar van kan komen,(maar doet dat zo veel pijn dan) hoe lang kan het duren? wie heeft deze klachten ook gehad? waneer zal je het vruchtje kwijd raken, en hoe weet je dat het je vruchtje is? waneer zouden jullie wel medicatie tegen de pijn gebruiken. alvast bedankt jacky story
het spijt me, maar het klinkt als een miskraam. al kan ik dat natuurlijk helemaal niet beoordelen. wat je omschrijft klinkt wel zo. ik kan je verder geen goede atwoorden geven. bij mijn miskraan heeft de hevige pijn een paar uur geduuurd. het vloeien heeft wel best lang geduurd. ik wens je sterkte en kracht. en ik hoop natuurlijk dat het niet zo is!
he dames ff een update van mij, gister avond nog veel pijn gehad aan mijn rug. daarna is het bloeden een beetje minder geworden. vandaag is het bijna weg. ik heb geen stolsels gezien tijdens mijn bloed verlies. erg onzeker word je hier wel van, hoe zit mijn lichaam in elkaar, kan ik wel gewoon zwanger worden. ben ik nu nog zwanger of is het allenmaal een grote fout van mijn lichaam´. morgen nog een zw test doen en kijken wat ik zal zien. zie ikd an nog 2 steepjes mag ik de gyn bellen voor een afspraak. mvg jacky
<3 inderdaad de gyn ff vragen om een echo, dan heb je antwoorden. En een streepje heb je denk ik nog wel, na mijn mk had ik 2 weken lang nog een streepje. Dikke knuffel meid. Doe je rustig aan?
Ik duim voor je dat het goed zit maar ik zou zeker de gyn bellen zodat je ook zekerheid heb positief of negatief dit geeft zoveel stress ik hoop dat je snel zekerheid heb
Hoi, Ik zit met een onzekerheid iK denk dat ik een miskraam heb gehad. Heb geen heftige bloeding gehad, alleen wat bruinverlies. iK zag op mijn wc papier een hele dikke slijmprop met oud bloed erin. Ik weet niet wat ik daar van moet denken. Ik heb een foto gemaakt en ze zegen dat het een miskraam is, Ik zei van heb geen heftige bloeding gehad. Ik heb wel erg last van me buik en ben af en toe wel misselijk. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Weet je wel dat je zwanger bent/geweest? Want slijm met bloed betekend niet standaard een mk En wie is "zeggen ze?"
Hier vorige week ook bloedingen gehad, helder rood bloed en bruin/roze slijm. Vaak in het begin van de middag en later was het weer over. Afgelopen zondag weer helder rood bloed en een klein stolsel verloren. Geen erge buikpijn erbij, beetje zeurderig. Daarna geen bloed meer verloren. Ik dacht ook dat het over was maar vandaag toch een kloppend hartje gezien! Is nog wel heel pril allemaal en kan alle kanten nog op maar dit had ik vandaag niet verwacht. Ik hoop dat jij snel ook zekerheid krijgt! @Supernany, dat hoeft idd geen miskraam te zijn hoor. Hier ook een stolsel verloren maar was dus geen miskraam
Hoe is het nu met je ? Als je heel heftige krampen hebt en bijna niet kunt lopen, dan heb ik er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd. Even over het testen. Het zwangerschapshormoon kan na een miskraam zeker nog een maand, soms wel twee maanden in je lichaam zitten. Een test doen is dus echt niet betrouwbaar. Je test positief ,maar het hoeft dus niet zo te zijn...
HE dames, hier nog ff een update van mij. na de laatste keer dat ik hier heb geschreven, ben ik 3 keer in 2 weken bij de gyn geweest. om mijn hcg te laten prikken en een echo te maken. de hcg groeide goed van 568 naar bijna 1000 en op zijn laats bijna 1300. super blij. zou je denken. op de echo was er niks te zien. alle 3 de keren niet, en er werd tegen mij gezecht dat ik misschien een buiten baarmoederlijke zwangerschap heb. de 3 de keer zagen ze bloed in mijn buik, dit is 13/12/12 geweest 2 dagen terug. ik mocht niet meer naar huis en ben die dag gelijk geopereerd. het gaat nu naar omstandig heden wel goed met mij en lig lekker op de bank thuis. verder geestellijk ben ik niet echt vedrietig. ik had me nog niet verheugt op de komst van een baby, door het bloed verlies. dus denk dat mijn lichaam me al ver van te voren aan gaf dat dit allenmaal fout zat. ze hebben wel mijn eilijders kunnen behouden, dus ik heb er gelukkig nog 2. ik laat nu de kinderwens ff op een laag pitje zitten, ga lekker verder met verbouwen werken en op fakantie in mei, en daarna gaan we weer klussen voor een eerste wondertje. groetjess jacky story
jacky wat erg heel veel sterkte gelukkig heb je wel je eileider kunnen behouden al is dit maar een schrale troost. Ik hoop dat jullie als je er weer aan toe bent een goede en gezonde zwangerschap gaan krijgen.