Hcg 1290 echo leeg vruchtzakje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door KanjerB, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hallo allemaal rond okt kwam ik er achter dat ik ongepland zwanger was. In het begin flink geschrokken omdat we 1 zoontje hebben die meervouwdig gehandicapt is. En we 3 hoog wonen en door alle trauma's wat we hebben overgehouden na de geboorte van ons zoontje etc.

Het is toen uiteindelijk misgegaan. Ik teste positief en was zeker al 2-3 maanden niet meer ongesteld geweest. Maar ik ben altijd erg onregelmatig soms 2 maanden niet soms 3/4 niet. Ik teste positief daarna bij de huisarts bloedgeprikt hcg waarde was 12 echo gehad niks te zien, 2 weken later weer een echo soort klein vruchtzakje, 2 weken later weer trg en leeg vruchtzakje.

Nu heb ik eergisteren weer een positieve test gehad deze was heel duidelijk positief met middag urine. Daarna bloedgeprikt bij de huisarts hcg was 1290 gisteren meteen een echo gehad. Want na de curretage ben ik 25 november ongesteld geweest en daarna niet meer. Maar gisteren bij de echo zag ze een leegvruchtzakje en ze zei dit past bij een hele prille zwangerschap rond de 4/5 weken. Maar de huisarts had gezegt dat ik rond de 8/9 weken zou moeten zijn ivm laatste menstruatie op 25nov. En de echoscopiste die zei je hebt onregelmatige cyclussen dus je kan je eisprong later gehad hebben. Volgende week dinsdag krijg ik weer een echo om te kijken of het is gegroeid is en of her vruchtje ook is gegroeid. Nu hebben we ona her zo op verheugd. Bij mijn zoontje duurde het 2 jaar daarna met clomid zwanger geraakt. En dit is toch spontaan. Nu ben ik bang dat het weer zo zal zijn net als de vorige leeg vruchtzakje zonder vruchtje wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen?

Sorry dat het zo lang is wist even niet hoe ik het duidelijker moest verwoorden:)

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dit is mijn test van eergisteren dus de eerste

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,2 KB
      Weergaven:
      4
  3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En gisteren een cb die gaf 3+ aan

4. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Denk dat de echoscopiste weĺ gelijk heeft en het nog te vroeg is. Aangezien je onregelmatige cyclus hebt kan je het niet exact zeggen. De waarde en de test passen goed 4 a 5 weken. Hopelijk volgende echo meer duidelijkheid

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Helaas zeggen testen niks over een doorgaande zwangerschap. In sommige gevallen kan je hcg nog stijgen zolang de vruchtzak danwel het vruchtje nog in het baarmoederslijmvlies zit,

Het kan dus inderdaad 2 kanten opgaan. Of een onregelmatige cyclus en daadwerkelijk 4/5 weken zwanger of het is helaas een vroege miskraam.

Hoop natuurljk het eerste!

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoop ook dat het goed verloopt bedankt meiden

7. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299