Wel een mooie stijging! Wel hele lichte testen voor 15dpo maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Blijft nog even spannend dus. Maar er is gelukkig nog hoop. En nu mag je volgende week weer bloedprikken of moetje nou gewoon afwachten?
Hier een positief verhaal ivm een lage startwaarde van HCG. Ik heb IUI gehad. Op 14 dpo had ik 20 HCG en op 16 dpo had ik 35 HCG. Op 18 dpo is het dan doorgestegen naar 130 HCG. Nu een mooie dochter van bijna 8 maanden oud in haar bedje!
Helaas ben ik vrijdagavond met spoed geopereerd, heb was blijkbaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ik had sinds woensdag buikpijn maar dacht dat het mijn darmen waren.. vrijdagmiddag toch maar even voor alle zekerheid langs de verloskundige gegaan en zij heeft mij gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. De embryo zat in mijn linker eileider en er zat daardoor bloed in mijn buikholte wat die pijn veroorzaakte. Gelukkig zijn mijn eileiders gespaard gebleven en ondanks alles is de operatie goed verlopen. Nu herstellen en bijkomen van alles