hcg 1326 bij 5 weken aan de lage kant, ervaringen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sandrabk, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi allemaal, ik heb vandaag bloeduitslag gehad. Een hcg waarde van 1326. (15 juni punctie gehad). Hcg hoort gemiddeld rond de 1500 te zijn volgens de arts en is bij mij dus aan de lage kant en krijg daarom over een week al een echo. Ik ben bang dat het fout gaat aflopen, graag hoor ik jullie ervaringen en of ik hoop mag hebben of niet.

Alvast bedankt!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    HCG waarden - Tabel

volgens mijn kan het prima, waarom laat hij je vrijdag niet overnieuw prikken is het verdubbelt dan stijgt je hcg prima .

3. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Bedankt voor je reactie. Opnieuw bloedprikken hebben ze niet voorgesteld, waarom weet ik eigenlijk niet. Morgen toch nog maar een keer bellen om te vragen, want een week wachten wordt een drama:(.

Succes nog met je zwangerschap :)!

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    1 hCG waarde zegt niets... Je kunt beter over twee dagen nogmaals prikken of de waarde voldoende verdubbeld is. Of echo's natuurlijk. Boven een bepaalde hCG waarde zeggen echo's het meeste.

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop dat t goed zit voor jullie, maar wat lees ik nu!!! Was je al zover .. Hoe is alles gegaan??

6. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hey Tess, sorry dat ik niet meer op je forum heb gereageerd (lees nog wel mee). Ben daar soms te moe voor, stom he! Jij bent ook weer begonnen? Voor de vakantie nog, fijn, gaat alles goed met je? Hier is het sne gegaan na 10 dagen spuiten al de punctie gehad, 14 eitjes, 7 bevruchtingen, 4 embryo's. Daarna milde overstimulatie gehad. Vorige week positief getest en nu dus deze lage waarde (loop precies gelijk met Toekan). Wordt reuze spannend tot woensdag. Het begint me allemaal wel een beetje op t breken, ben je weer zover en is het nog maar de vraag of het goed zit :(! Succes meid, blijf je volgen hoor!

Deel Deze Pagina